ساری،

توزیع 3هزار سبد کالای همای رحمت در مازندران

جمعیت هلال احمر مازندران بیش از 3هزار سبد کالای همای رحمت در مازندران توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سیف اله صادقیان معاون داوطلبان و جانشین مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: طرح سراسری همای رحمت امسال نیز همانند سالهای گذشته همزمان با ماه مبارک رمضان و با هدف کمک به خانواده های بی بضاعت درسراسر استان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان به همت خیران عضو این جمعیت، تاکنون بیش از 3 هزار سبد کالای مواد غذایی تهیه و در بین اقشار نیازمند کرد، افزود: توزیع این سبدها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

سیف اله صادقیان افزود: اقلام این سبد شامل برنج، حبوبات، روغن، چای، قند و شکر، رب گوجه، خرما، پنیر، ماکارونی، مرغ و گوشت قرمز و سایر ملزومات غذایی و بهداشتی است.

وی ارزش ریالی سبد های کالا ی توزیع شده را دو میلیارد و 762 میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: داوطلبان و خیران عضو جمعیت هلال احمر استان 13 سفره ضیافت افطار ارزش 178میلیون ریال برای نیازمندان تدارک دیدند.

صادقیان با بیان اینکه 27 پزشک و پیراپزشک داوطلب نیز در قالب برپایی 20 چادر سلامت خدمات ویزیت رایگان را شهروندان استان ارائه می کنند، گفت: توزیع بسته های فرهنگی و آموزشی نیز از طریق چادرهای سلامت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.