مرعشی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تیم اقتصادی دولت دوازدهم بخش خصوصی را باور داشته باشد

عضو هیات رئیسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: تیم اقتصادی دولت دوازدهم بخش خصوصی را باور داشته باشد و ظرفیت‌های مردمی اقتصاد را جدی بگیرد.

"حسین مرعشی" عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون ترکیب کابینه دوازدهم، اظهار داشت: در چینش کابینه دوازدهم باید رییس جمهور اصل را نه بر تثبیت وزرای فعلی و نه بر تغییر آنان قرار بدهد بلکه اگر برای هر یک از کرسی های  کابینه، افراد قوی‌تر و پر نشاط‌ تری از وزرای فعلی وجود دارد، تغییر جدی صورت گیرد اما اگر گزینه‌های بهتری از وزرای فعلی وجود ندارد، آنان  تثبیت شوند.

وی ادامه داد: به اعتقادم باید هر تغییری در کابینه در جهت تقویت آن باشد و صرفا تغییر دادن وزرا اصالتی ندارد چون وزرای فعلی تجربیات ارزنده‌ای دارند.

مرعشی در خصوص عملکرد تیم اقتصادی دولت، اضافه کرد:  در سال 92 مهار تورم اولویت اقتصادی کشور بود و تیم فعلی عملکرد مناسبی در این زمینه دارد.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی، گفت: در حال حاضر اولویت کشور در حوزه اقتصادی تغییر کرده و ایجاد رونق اقتصادی مسئله مهم و در اولویت قرار گرفته است لذا باید تیمی سرکار بیاید که سیاست‌های انبساطی و جسارت کافی را برای اجرای آن، داشته باشد.

مرعشی خاطر نشان کرد: تیم اقتصادی دولت دوازدهم باید بخش خصوصی را باور داشته باشند و ظرفیت مردمی اقتصاد را جدی بگیرند و منسجم و با برنامه حرکت کنند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار