مختومه شدن 4 پرونده پرسپولیس در فیفا

مسئولان باشگاه پرسپولیس در صورت جلسه‌ای رسمی به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال اعلام کردند که 4 پرونده‌‌متعلق به بازیکنان خارجی خود در فیفا را مختومه کرده‌اند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان باشگاه پرسپولیس تنها باشگاهی در ایران بود که تا پیش از روز سه شنبه هیچ گونه اطلاع رسانی درباره تعیین وضعیت پرونده‌های بازیکنان و مربیان خارجی که در فیفا دارند را به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فیفا ارجاع نکرده بود و حتی نماینده‌ای را هم به این کمیته نفرستاده بود.
 
برهمین اساس شب گذشته مدیران این تیم دست به کار شدند و نشست مشترکی را با روزبه وثوق احمدی، مسئول کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال برگزار کردند تا در این باره به گفت و گو بنشینند.
 
در این نشست که صورت جلسه رسمی هم شد، مسئولان باشگاه پرسپولیس به وثوق احمدی اعلام کردند که خوشبختانه 4 پرونده‌ بلاتکلیفی که در فیفا داشتند را از طریق تسویه حساب با شاکیان حل کرده‌ و امروز هم تا پایان وقت اداری مستندات شان را به کمیته تعیین وضعیت فیفا ارائه می‌دهند.
 
گفتنی است پرونده‌های تادئو، گابریل،دسوزا،سپانویچ و دسوزا جزء این پرونده‌ها بود که مسئولان پرسپولیس توانستند آن را بدون مشکل خاصی مختومه کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عامو
۲۰:۳۱ ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
بقیشم حله به امید خدا.طاهری متشکریم.
آخرین اخبار