میکا برژینسکی: در کاخ سفید حتی یک مرد واقعی نیز وجود ندارد

مجری یک شبکه آمریکایی در اظهاراتی تند علیه رئیس‌جمهور این کشور، از خیال‌پردازی‌های ترامپ درباره دستاوردهایش به شدت انتقاد کرد.

میکا برژینسکی: در کاخ سفید حتی یک مرد واقعی جود نداردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از فورچون، «میکا برژینسکی»، مجری شبکه تلویزیونی «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» آمریکا، در یک برنامه صبحگاهی از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور، به شدت انتقاد کرد. برژینسکی با انتقاد از خیال‌پردازی‌های ترامپ درخصوص دستاوردهای دولتش، افزود حتی یک مرد واقعی نیز در میان مقامات ارشد کاخ سفید وجود ندارد. 

این مجری آمریکایی در ادامه گفت دستاوردهای دولت ترامپ از دیوارهای کاخ سفید فراتر نمی‌رود. وی نخستین فرمان اجرایی ترامپ را یک «فاجعه» خواند. برژینسکی همچنین با اشاره به خیالپردازی‌های ترامپ درباره جمعیت حاضر در مراسم تحلیفش و و همچنین دروغ‌گویی‌های وی درخصوص 3 میلیون رأی، افزود کسی در کاخ سفید یافت نمی‌شود تا واقعیت‌ها را به ترامپ خاطرنشان کند. حتی یک مرد واقعی نیز در کاخ سفید وجود ندارد. 
  
برژینسکی چندی پیش از ترامپ به دلیل «رفتارهای بچه‌گانه‌اش» و دروغ‌پردازی‌های وی درباره نوار مکالماتش با جیمز کومی، رئیس اخراجی اف بی آی، به شدت انتقاد کرده بود. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار