ساری،

مجازات دو شرور در نکا

دادستان عمومی و انقلاب نکا از برخورد قاطع دستگاه قضایی با اشرار و کسانی که مانع اجرای قانون شوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حجت الاسلام اسماعیل ملا کریمی امروز در حاشیه اجرای حکم زندان دو نفر از عوامل برهم زننده اجرای قانون به تشریح علت برخورد با دو نفراز متهمان پرداخت و گفت: در پی گزارش پلیس راهور استان دو نفر از متهمین این شهرستان مانع اجرای قانون شدند و با قمه و چاقو اقدام به قدرت نمایی کردند از طرفی قیلم این اقدام آنها در فضاهای مجازی پخش شده است.

ملاکریمی افزود: در کمتر از 24 ساعت این دو متهم شناسایی و دستگیر و به اتهام قدرت نمایی با چاقو و قمه و اخلال در نظم و آسایش عمومی و عدم تمکین در برابر قانون و مقاومت در برابر مامورین برابر قانون روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب نکا گفت: هر دو متهم با هدف مستند سازی به محل ارتکاب جرم منتقل شدند تا مردم شاهد باشند کسانی که بخواهند در برابر مامورین و یا نسبت به مردم و شهروندان ایجاد نامنی کند برخورد دستگاه قضایی جدی و صریح است.

این مقام قضایی افزود: بلحاظ اینکه کسی که با مامورین امنیت مقابله کند و بایستد و مقاومت کند این خط قرمز است و با هرکسی که بخواهد ایجاد نامنی کند و اخلال و نظم عمومی رابرای شهروندان برهم زند، مجموعه دستگاه قضایی استان جدی و قاطع با آنها برخورد می کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.