سرکنسول کربلا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تشریح کرد

حال و هوای شب‌های قدر در کربلای معلی و بین‌الحرمین +عکس

سرکنسول کربلا حال و هوای شبهای قدر و ایام سوگواری مولی متقیان حضرت علی (ع) در کربلای معلا را تشریح کرد.

حسینیان سرکنسول کربلا در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه نجف و کربلا در ایام شهادت مولای متقیان و شبهای قدر حال و هوای وصف ناشدنی‌ای دارد، اظهارداشت: حرم‌های مطهر علوی، حسینی و عباسی سیاهپوش شده‌اند و مراسم سوگواری در گوشه و کنار شهر به خصوص در عتبات مقدسه برقرار است.

وی با بیان اینکه در کربلا و عتبات مقدسه هر روزه برنامه قرائت قرآن برگزار می‌شود، اضافه کرد: تعداد زوار ایرانی از نیمه اول ماه مبارک بیشتر شده است. البته با اختلاف ی کروز در شروع ماه مبارک رمضان طبعا در برگزاری شبهای احیا نیز اختلاف وجود دارد اما علیرغم این دیشب که شب جمعه بود تعداد بسیار کثیری در حرمین و بین الحرمین اجتماع کرده بودند. عده‌ای قرآن بر سر داشتند و عده‌ای دیگر مشغول مناجات و راز و نیاز به درگاه الهی بودند.

سرکنسول کربلا در تشریح حال و هوای این شبهای عتبات عالیات خاطرنشان کرد: اهالی شهرهای اطراف کربلا معمولا شبهای جمعه به  زیارت می‌ایند که این تعداد در شبهای جمعه ماه مبارک بیشتر می‌شود و سفره های کوچک و بزرگ  توزیع نذورات در اطراف حرم به چشم می‌خورد که تا سحر ادامه دارد.
 
حال و هوای شبهای قدر در کربلای معلا و بین‌الحرمین +عکس
 
حال و هوای شبهای قدر در کربلای معلا و بین‌الحرمین +عکس 
 
حال و هوای شبهای قدر در کربلای معلا و بین‌الحرمین +عکس 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۰:۲۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
قربونت بشم اقاجان ماهم دعوت کن بیایم درسته ماگناه کاریم اما ازبچگی وقف شما شدیم دل دادیم عشقت هرروز و شب داره به آتیشم میکشه
Iran (Islamic Republic of)
علی صابری
۲۳:۲۴ ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
آقاجون دوباره منو بطلب
آخرین اخبار