کرمانشاه؛

انجام 2 هزار عمل جراحی هرماه در بیمارستان امام خمینی (ره)

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه با بیان اینکه این بیمارستان هفت اتاق عمل پیشرفته و مجهز دارد گفت: ماهانه حدود 2 هزار عمل جراحی در بخش های مختلف این بیمارستان انجام می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛بهنام رضا مخصوصی رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه بیشترین تعداد جراحی های انجام شده دراین بخش را مربوط به عمل های چشم پزشکی، جراحی عمومی و گوش و حلق و بینی و فک و صورت ذکر کرد و افزود: از اعمال جراحی مهم اتاق عمل بیمارستان امام خمینی (ره) که در نوع خود درغرب کشور نادر است می توان به عمل جراحی لاپاراسکوپی، عمل کاتاراکت (آب مروارید)، عمل های فیکو و لیزیک توسط پزشکان نامی استان و کشور نام برد.

وی اظهار کرد: در طرح تحول نظام سلامت، اعتباری نزدیک به هفت میلیارد ریال برای بازسازی وهتلینگ این مجموعه اتاق عمل هزینه شده است تا با بهره بردن از توانمندترین پزشکان و پرسنل مجرب، همواره در خدمت بیماران و مراجعین غرب کشور و کشور همسایه باشیم.

وی در ادامه بستری شدن بیش از 12 هزار و 500 بیمار در این مرکز در سال 95 و مراجعه بیش ازهفت هزار بیمار به اورژانس این بیمارستان به عنوان سانتر مسمومیت و چشم پزشکی و گوش و حلق و بینی در غرب کشور در سال گذشته را بخش دیگری از فعالیت های این مرکز ذکر کرد.

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت : 13 جراح متخصص و فوق تخصص چشم پزشکی، چهار جراح عمومی، 10 پزشک متخصص فک و صورت و گوش و حلق و بینی، 200 پرسنل پرستاری، 200 کادر درمانی و 100 پرسنل پشتیبانی به بیماران و مراجعان به این مرکز خدمات ارائه می دهند.

مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) کرمانشاه با عنوان مرکز سرطان شناسی در سال 1350 احداث و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در سال 1358 براساس نیاز استان به تختهای بستری با 150 تخت مصوب به عنوان بیمارستان امام خمینی (ره) افتتاح شد و با انتقال تعداد 150 نفر نیروی رسمی سازمان شیر و خورشید سابق شروع به کار کرد.

این مرکز با 220 تخت مصوب و 200 تخت فعال با مساحت 27 هزار متر مربع و با زیربنای 12 هزار متر مربع به عنوان سانتر مسمومیت و سوختگی و تنها مرکزفوق تخصصی چشم و فیکو و لیزیک غرب کشور در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و با ارائه خدمات متنوع و ارزنده در جهت ارتقاء سلامت مردم استان فعالیت می کند و در تخصص های مختلف چشم، گوش و حلق بینی، عفونی، داخلی، جراحی ، جراحی ترمیمی و فک و صورت نیز از همکاری مجربترین اساتید اعضای هیت علمی دانشگاه برخوردار است و در گروه تخصصی چشم تقریباً از خدمات تمام رشته های فوق تخصصی چشم (قرنیه، شبکیه، استرابیسم و ..) بهره مند است.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار