ساری؛

توزیع سبد کالای 150میلیونی میان ایتام

هزار بسته سبد کالایی به ارزش150 میلیون تومان از آغاز ماه مبارک رمضان تا کنون بین ایتام و مددجویان زیرپوشش سازمان خیریه مردم نهاد آبشارعاطفه های آمل توزیع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری رمضانی مسئول سازمان خیریه مردم نهاد آبشارعاطفه های شهرستان آمل با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان امسال در مرحله نخست هزار بسته سبد کالایی به ارزش150 میلیون تومان بین ایتام و دیگر مددجویان زیرپوشش سازمان خیریه مردم نهاد آبشارعاطفه های آمل توزیع شد گفت: سبد کالایی توزیعی شامل اقلام برنج، مرغ، روغن، ماکارونی، چای، رب، قند و شکر به ارزش هرکدام 150هزار تومان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه مرحله دوم توزیع بسته سبدهای کالایی ویژه ماه مبارک رمضان نیز همزمان با برگزاری مراسم افطاری جمعه شب انجام شده است افزود: رسیدگی به مشکلات خانواده های نیازمند، پرداخت کمک هزینه های ازدواج و تحصیل برای دختران و پسران نیازمند، کمک های موردی برای خانواده های متقاضی، اعطای جهیزیه، کمک به ایتام و همچنین دلجویی از بیماران نیازمند از فعالیت های این سازمان خیریه به شمار می رود.

مسئول سازمان خیریه مردم نهاد آبشارعاطفه های شهرستان آمل گفت: بیش از 2هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) وسازمان خیریه آبشارعاطفه های شهرستان آمل در سفره بزرگ افطاری پذیرایی شدند.

حسین رمضانی افزود:همزمان با شب شهادت حضرت علی(ع)، این شمار مددجو در مصلای این شهر با غذای گرم و در سفره های افطاری که با همکاری نیکوکاران این شهرستان تهیه شده بود، پذیرایی شدند.

وی به زیر پوشش قرار داشتن بیش از پنج هزار مددجوی استان زیر پوشش خدمات حمایتی این سازمان هم اکنون در مازندران اشاره کرد و گفت: از این تعداد دوهزار مددجو در شهرستان آمل به صورت موردی و دائمی از خدمات حمایتی سازمان خیریه مردم نهاد آبشارعاطفه های این شهرستان در طول سال بهره مند هستند.

انتهای پیام/آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار