یاسوج؛

رئیس کمیته صیانت سازمان لیگ فوتبال در گچساران

مسئول رسانه باشگاه نفت و گاز گچساران گفت: رئیس کمیته صیانت فوتبال سازمان لیگ ایران به دعوت باشگاه نفت و گاز گچساران به این شهرستان سفر می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  امین دهقانی گفت: حجت‌الاسلام علیرضاعلیپور به دعوت باشگاه نفت و گاز گچساران برای بررسی زیرساخت های حرفه ای سازی و فرهنگی این باشگاه به گچساران سفر می کند.

مسئول رسانه باشگاه نفت و گاز گچساران افزود: باشگاه نفت و گاز گچساران که در آستانه پنجاهمین سالگرد فعالیت قرار دارد در طی این سال ها بیشترین نقش را در حمایت از ورزش گچساران و استان کهگیلویه وبویراحمد داشته است.

وی ادامه داد: حضور مسئولان رده بالای فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال در این باشگاه می تواند روند استاندارد سازی باشگاه نفت و گاز گچساران را در میان باشگاه های حاضر در لیگ فوتبال ایران تسریع کند.

مسئول رسانه باشگاه نفت و گاز گچساران گفت: هدف از حضور رئیس کمیته صیانت از فوتبال سازمان لیگ ایران بررسی نقاط ضعف و قوت مسئولیت های فرهنگی این باشگاه و ارائه راهکارهای مناسب برای جلوگیری از ناهنجاریهای ورزشی در محیط ورزشگاه ها خواهد بود.

گفتنی است زمان حضور رئیس کمیته صیانت سلامت فوتبال بعد از عید سعید فطر اعلام شده که به محض مشخص شدن آن از همین پایگاه اطلاع رسانی به اطلاع عموم خواهد رسید.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.