سنندج؛

آغاز سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان در استان کردستان

آئین افتتاحیه برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان در سال تحصیلی 97-96 در سنندج برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛مراسم نمادین افتتاحیه اجرای برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان امروز شنبه(27 خرداد) با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون آموزش ابتدایی اداره کل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، مسئولین دانشگاه علوم پزشکی، مرکز بهداشت و سازمان بهزیستی استان، اولیا و نو آموزان در دبستان حیرت سجادی ناحیه یک سنندج برگزار شد.

در این مراسم تعدادی از نوآموزان نیز از لحاظ بینایی، شنوایی، هوش، دید رنگ، اختلالات گفتاری، رفتاری و آمادگی تحصیلی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

در سال جاری 15 پایگاه سنجش در سطح استان پیش بینی شده است که از این تعداد در شهر سنندج سه پایگاه، سقز دو پایگاه و شهرستان‌های مریوان، بانه، دیواندره، بیجار، دهگلان، قروه، کامیاران، سروآباد و زیویه نیز هر کدام دارای یک پایگاه خواهند بود.

برنامه سنجش نوآموزان از امروز در پایگاه‌های استان آغاز و در طول تابستان آماده ارائه خدمات به والدین و نو آموزان بدو ورود به دبستان هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.