لرستان؛

اعتراض کارگران شهرداری نورآباد به پرداخت نشدن حقوقشان

تاخیر در پرداخت حقوق کارگران شهرداری نورآباد موجب شد تا آن‌ها با حضور در فرمانداری دلفان خواستار پرداخت مطالبات خود شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ کارگران شهرداری نورآباد صبح امروز شنبه در محل فرمانداری شهرستان دلفان حضور پیدا کردند و خواستار پرداخت حقوق و مزایای معوق خود از سوی مسئولان شدند.

طولابی فرماندار شهرستان دلفان، گفت: کارگران شهرداری نورآباد پنج تا شش ماه حقوق و مزایای معوق از شهرداری دارند که امروز تعدادی از آن‌ها در فرماندار حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه به طور معمول شهرداری‌ها به خصوص در لرستان با این موضوع مواجه هستند و منابع درآمدی ندارند عنوان کرد: این امر به خصوص در شهرداری نورآباد مشاهده می‌شود چرا که ساختار و سنگ بنای اصلی آن با مشکل مواجه بوده و منابع درآمدی، ماشین آلات، کارخانه و ... ندارند و تن‌ها منابع درآمدی شهرداری نورآباد عوارض‌ها و پروانه ساخت است که با توجه به اینکه نورآباد منطقه‌ای محروم بوده و اکثر مردم از نظر معیشتی با مشکل مواجه هستند پرداخت این‌ها نیز محقق نمی‌شود.

فرماندار دلفان با بیان اینکه با این وجود جلسه‌ای با حضور شهردار و اداره کار برای بررسی این موضوع برگزار کردیم، گفت: در این راستا شهرداری نورآباد را موظف کردیم که حداکثر تا نیمه اول تیرماه مطالبات کارگران را پرداخت کنند و حداقل یک تا دو ماه آن را پرداخت کنند.
طولابی در ادامه افزود: باید فکر اساسی در این زمینه شود چرا که این اقدامات به صورت مسکن است و ماه های آینده ما باز هم با این مشکل مواجه هستیم.

انتهای پیام / د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.