اصفهان؛

تأمین بیش از 70 درصد اعتبارات پروژه‌های آبفار شهرستان اصفهان

فرماندار اصفهان گفت: امسال 70 تا 80 درصد اعتبارات پروژه‌های آبفار شهرستان اصفهان تأمین خواهد شد که این رقم، حاکی از افزایش اعتبارات نسبت به سال‌های گذشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد رضوانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در نشستی که با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان، رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان و بخشداران بخش‌های 6گانه شهرستان اصفهان، پیرامون بررسی مشکلات آب شرب روستاها برگزار شد، با اشاره به اعتبارات سال جاری جهت پروژه‌های آب و فاضلاب روستایی، اظهار کرد: امسال 70 تا 80 درصد اعتبارات پروژه‌های آبفار شهرستان اصفهان تأمین خواهد شد که این رقم، حاکی از افزایش اعتبارات نسبت به سال‌های گذشته است.

وی به انشعابات غیرمجاز و توجه به بهداشت آب، اشاره کرد و افزود: مجموعه فرمانداری و دیگر دستگاه‌های مرتبط آمادگی هرگونه همکاری و همراهی با آبفار جهت برخورد و رفع مشکلات مربوط به شبکه‌های غیرمجاز در روستاهای شهرستان اصفهان را دارند.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه روند الحاق توسعه روستا به طرح هادی، طولانی‌مدت بوده و با مشکلاتی همراه است، گفت: روند الحاق توسعه روستا به طرح هادی، مسائل و مشکلاتی را اعم از ایجاد انشعابات غیرمجاز و برخی مشکلات دیگر برای مردم ایجاد می‌کند که باید پیگیری و اقدامات مقتضی در این راستا، صورت پذیرد و راهکارهایی ارائه شود.

گفتنی است، فرسودگی شبکه‌های آب شرب، کمبود مخازن ذخیره آب، افت فشار آب شرب و کمبود اعتبارات، از جمله مسائل و مشکلات مربوط به حوزه آب و فاضلاب روستایی شهرستان بود که در این نشست، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار