هزینه دوره‌های ورزشی تابستانی به عهده مناطق است

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: در ایام تابستان برای دانش آموزان فعالیت‌های ورزشی در نظر گرفته شده و هزینه های مربوط به آن در اختیار استان‌ها است.

هزینه دوره‌های ورزشی تابستانی به عهده مناطق استمهرداد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در مورد روند برگزاری کلاس‌های تابستانی دانش آموزان و ساماندهی آن اظهار کرد: شرایط مالی برای برگزاری دوره‌های ورزشی تابستانی از سوی میزبانان مسابقات و دوره‌ها اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به مسابقات و دوره‌های ورزشی متعددی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده هر منطقه متناسب با شرایط میزبانی و برگزاری این برنامه‌ها میزان شهریه را اعلام می‌کند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: فعالیت‌های تابستانی دانش آموزان علاوه بر مسابقات در قالب کانو‌ن‌های درون مدرسه‌ای و برون مدرسه‌ای انجام می‌شود و تمام اختیارات برای برگزاری به استان‌ها واگذار شده است.

حمیدی عنوان کرد: شورای ورزش منطقه میزان دریافتی از دانش آموزان نوع برگزاری مسابقات را تعیین می‌کند و فقط ابلاغ شیوه نامه کلی به عهده ما است.

وی یادآور شد: شرایط مدیر، مربی و برگزار کننده این دوره‌ها با توجه به اقتضای منطقه متفاوت بوده و همین مساله موجب شده شرایط جزئی برگزاری دوره‌ها به استان‌ها واگذار شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار