رئیس دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان:

ایران خدمات بی‌نظیری به پناهندگان خارجی ارائه می‌دهد

مولوگتا زودای‌مامو، رییس دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان گفت: ایران خدمات مطلوبی به اتباع و پناهندگان خارجی ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛  به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، مولوگتا زودای‌مامو در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اظهار داشت: کشور ایران سالیان‌ درازی است که سخاوتمندانه از اتباع و پناهندگان خارجی نگهداری می‌کند و به آنها خدماتی ارائه می‌دهد که در دنیا بی‌نظیر است.

وی در ادامه بیمه سلامت اتباع خارجی، حقوق اجتماعی و حق تحصیل پناهندگان را از جمله خدماتی عنوان کرد که در هیچ جای دنیا در این سطح قابل مشاهده نیست.

رئیس دفتر مشهد کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان یادآور شد: سال گذشته در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک تصمیمی گرفته شد مبنی بر اینکه کشورهایی نظیر جمهوری اسلامی ایران که سالیان درازی به اتباع خارجی و پناهندگان خدمات ارائه می دهند، از حمایت های دفاتر سازمان ملل برخوردار باشند و به آنها کمک شود که بر همین اساس دفتر کمیساریای علی سازمان ملل در مشهد متعهد است در این راه در کنار کشور ایران و استان گلستان باشد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.