چهار نشانه مهم برای شناختن شخصیت نامزدتان

انتخاب شریک زندگی یکی از تصمیمات مهمی است که باید دقت خاصی به آن داشت و صرفا با تکیه بر احساسات و علاقه‌ای که به فرد مقابل داریم، او را به‌عنوان همسر انتخاب نکنیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر در شرف انتخاب شریک زندگی برای خود هستید، بد نیست این چهار نکته را مدنظر داشته باشید.

 

* اگر مشاهده کرديد نامزدتان در مقابل پدر و مادرش تسليم مطلق است، از خود هيچ اختياری ندارد و حتي توصيه‌های غيرمنطقی آنها را می‌پذيرد، كمی در انتخاب خود ترديد كنيد.

* اگر مشاهده كرديد برای نامزدتان مسائلی مثل شيوه برگزاری مراسم عروسی به‌طور افراطی مهم‌تر از خود رابطه است، آن را به عنوان یک نشانه منفی در نظر بگیرید.

* اگر نامزد شما با شما بسیار مهربان است، اما در حین رانندگی یا در تعاملات روزمره در کوچه و خیابان با مردم خشونت می‌کند، یقین داشته باشید که پس از سپری شدن دوران شیرین اولیه رابطه، خشونت علیه شما را هم آغاز خواهد کرد.

* آدم‌ها در دوره نامزدی تلاش می‌کنند که بهترین حالت رفتاری خود را بروز بدهند. اگر قسمت عمده دوره نامزدی شما به بحث و تلخ‌کامی می‌گذرد، این نشانه بسیار بدی از یک زندگی دردناک پس از عقد و عروسی است.

منبع:سلامت نیوز

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.