ادامه بازتاب گسترده حمله موشکی مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در سوریه

حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع گروه تروریستی داعش در دیرالزور سوریه بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی داشت.

بازتاب گسترده حمله موشکی مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع گروه تروریستی داعش در دیرالزور سوریه به تلافی حملات تروریستی اخیر تهران، در رسانه‌های بین المللی بازتاب گسترده‌ای داشت.

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان علام کرد: سپاه پاسداران ایران در مقابله با اقدامات داعش در هفتم ژوئن در تهران، چندین موشک به مواضع داعش در سوریه پرتاب کرده است.

خبرنگار سی‌ان‌ان در تهران گزارش داد: حمله موشکی ایران به سوریه نشان‌دهنده افزایش نقش ایران در تحولات سوریه است.

فایننشال تایمز نیز نوشت: تهران موشک دور برد متوسط به مواضع داعش در سوریه شلیک کرد.

شبکه 24 نیوز اعلام کرد: ایران به مواضع تروریست‌ها در سوریه موشک پرتاب کرد.

نیویورک‌تایمز اعلام کرد: ایران به منظور تنبیه تروریست‌ها به سوریه موشک پرتاب کرد. حمله موشکی ایران بیانگر افزایش نقش این کشور در جنگ سوریه و نشانه‌ای از قدرت رو به رشد تهران در منطقه است.

خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس نوشت: سپاه پاسداران ایران اعلام کرد چندین حمله موشکی را به شرق سوریه و در تلافی حملات مورد ادعای داعش در تهران، انجام داده است.

خبرگزاری روسی ایتارتاس نوشت: نیروهای سپاه، که قدرتمند‌ترین سازمان امنیتی و نظامی ایران است، حملات موشکی را علیه گروه‌های تروریستی نزدیک شهر دیرالزور سوریه انجام داده‌اند.

بخش فرانسوی پایگاه اینترنتی شبکه روسی راشاتودی نوشت ایران در تلافی عملیات تروریستی داعش در تهران ،مواضع این گروه را در خاک سوریه با شلیک چندین فروند موشک هدف قرار داد.

خبرگزاری رویترز نوشت: ایران روز یکشنبه با شلیک موشک به شرق سوریه، پایگاه‌های گروه‌های شبه‌نظامی در آن منطقه را به تلافی حملات تهران که 18 کشته در پی داشت، هدف قرار داد.

شبکه تلویزیونی لبنانی المیادین اعلام کرد سپاه پاسداران انقلاب ایران از حمله موشکی به مواضع داعش در دیرالزور سوریه خبر داد.

این شبکه همچنین اعلام کرد پس از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مواضع داعش در دیرالزور، قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه، داعش را به سرنوشتی دردناک تهدید کرد.

شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه اعلام کرد حمله موشکی نیروهای ایرانی به مواضع گروه‌های تروریستی در دیرالزور سوریه، خسارات قابل توجهی را بر گروه تروریستی داعش وارد کرده است.

شبکه المنار اعلام کرد بر اساس گزارش‌های رسیده در حمله موشکی ایران، تعداد قابل توجهی از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند و بخشی از تجهیزات و تسلیحات آنان نابود شد.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت نیز در بازتاب حمله موشکی اخیر نوشت جمهوری اسلامی ایران عملیات موشکی کم‌سابقه‌ای را انجام داده است.

پایگاه اینترنتی کانال هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی نوشت: حمله موشکی ایران به مواضع داعش در شرق سوریه پیامی به دشمنانش در منطقه از جمله عربستان سعودی و اسرائیل و همچنین به آمریکا است.

پایگاه اینترنتی نشریه هاآرتص نوشت: ایران با موشک‌هایی با برد 800 کیلومتر خاک سوریه را هدف قرار داد.

پایگاه اینترنتی نشریه اسرائیل نشنال نیوز نیز نوشت: ایران از موشک‌های شهاب سه میان برد در حمله به مواضع داعش در سوریه استفاده کرد.

پایگاه اینترنتی شبکه خبری صهیونیستی «آی 24 نیوز» اعلام کرد ایران مواضع و پایگاه‌های گروه تروریستی داعش در منطقه دیرالزور در شرق سوریه را با موشک هدف قرار داد. کنترل این منطقه عمدتا در اختیار عناصر داعش است.

پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی جروزالم پست: ایران چندین فروند موشک میان برد را از خاک خود به مواضع گروه‌های شبه‌نظامی که معتقد است که مسئول حمله اخیر در تهران هستند، به منطقه دیرالزور در شرق سوریه شلیک کرد.

پایگاه اینترنتی نشریه معاریو رژیم صهیونیستی نوشت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مواضع داعش در منطقه دیرالزور در شرق سوریه را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

روزنامه فرانسوی لوفیگارو نوشت: ایران برای نخستین بار از خاک خود و با موشک مواضع داعش را در خاک سوریه هدف قرار داد.

پایگاه اینترنتی گلوبال نیوز نیز نوشت: ایران به تلافی حملات داعش به مجلس خود مواضع این گروه را در شرق سوریه هدف حملات موشکی خود قرار داد.

خبرگزاری چینی شین‌هوا گزارش داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز یکشنبه اعلام کرد یگان‌های هوا و فضای آن با موشک‌های خود مراکز فرماندهی «تروریست‌ها» را در دیرالزور سوریه هدف قرار داده‌اند.

روزنامه «پیپلز دیلی» -بزرگترین گروه مطبوعاتی در چین- در پیامی در توییتر نوشت: ایران به تلافی حمله تروریستی تهران، با موشک‌های بالستیک میان برد خود دیرالزور سوریه را هدف قرار داد.

«اونیان»، خبرگزاری رسمی اوکراین، نوشت در حمله موشکی ایران به مقر تروریست‌ها در سوریه، تعداد زیادی تروریست کشته و تجهیزات و سلاح‌های نظامی آن‌ها نابود شد. همچنین این حمله جوابی بود به عملیات تروریستی به ساختمان مجلس و مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی که در پی آن 12 نفر کشته شدند.

این خبرگزاری با اشاره به سخنان هفته گذشته مقام معظم رهبری نوشت: عملیات تروریستی داعشی‌ها بی‌پاسخ نماند.

شبکه خبری رادیویی «اروپا1» اعلام کرد ایران با شلیک چندین فروند موشک به مواضع داعش، انتقام عملیات تروریستی این گروه در تهران را گرفت.

خبرگزاری اتریش (آپا) به حمله موشکی ایران به مواضع تروریست های داعش پرداخت و نوشت که سپاه پاسداران ایران یکشنبه شب با موشک‌های خود به مواضع تروریست‌های داعش در سوریه حمله کرد.

پایگاه اینترنتی روزنامه الخلیج امارات، سپاه پاسداران با استفاده از موشک‌های بالستیک از داخل ایران، دیرالزور سوریه را هدف قرار داد.

پایگاه اینترنتی روزنامه الشروق مصر اعلام کرد ایران در اقدامی انتقام‌جویانه، روز یکشنبه با موشک مواضع عناصر داعش را در سوریه هدف قرار داد.

روزنامه الیوم‌السابع در مصر اعلام کرد: نیروهای سپاه پاسداران ایران با شلیک موشک، گروه‌های تندرو در شرق سوریه را هدف قرار دادند. ایران این نیروها را مسئول حملات اخیر در تهران می‌داند.

پایگاه اینترنتی ایلاف -از پایگاه‌های نزدیک به عربستان- اعلام کرد: تهران از حمله موشکی به مناطقی که پایگاه‌های تروریست‌ها در دیرالزور سوریه، منطقه تحت تسلط داعش خوانده است، خبر داد.

 

 

وبگاه روزنامه ملیت نوشت: ایران اعلام کرده‌ است در پاسخ به حمله تروریستی اخیر داعش در تهران، با موشک‌های میان‌برد زمین به زمین مواضع داعش در دیرالزور سوریه را مورد هدف قرار داده و در این عملیات از سایت‌های پرتاب موشک در کرمانشاه و کردستان استفاده کرده است.

ملیت در خبر خود آورده است: ایران در سوریه و عراق از دولت‌های دو کشور در مقابله با گروه‌های تروریستی حمایت می کند.

وب گاه خبری «خبرکارینجا» نیز با انتشار بخش‌هایی از بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نوشت: این نخستین بار است که ایران مواضع داعش را با موشک زمین به زمین هدف قرار می‌دهد.

وب گاه خبری «خبرلر» نیز به نقل از بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نوشت: در این عملیات ایران با شش موشک زمین به زمین چند مقر داعش در دیرالزور در شرق سوریه را هدف قرار داد و تلفات سنگینی به داعش وارد کرد.

این وب گاه در خبر خود تاکید کرده که این حمله در پاسخ به حملات تروریستی داعش به حرم امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی در تهران صورت گرفته است.

فاکس‌نیوز نیز اعلام کرد: سپاه پاسداران ایران در واکنش به حمله داعش به مجلس و یک مرقد در تهران، روز یکشنبه شبه نظامیان داعش را در شرق سوریه با موشک هدف قرار داد و هشدار داد هر حمله‌ای به ایران را به همین شکل تلافی می‌کند.

 


بیشتر بخوانید:
بازتاب بین المللی حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع تروریست ها در دیرالزور+ عکس


 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
طاهری
۱۸:۲۲ ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
درود بر دلاور مردان سپاه پاسداران ایران..تا جان در بدن داریم حمایتتان میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
محمدی از شیراز
۱۸:۲۲ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
مادر شیرم حلالتان ، سرافرازم کردید .
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۵:۱۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
واقعا عالی بود ولی کاش بیشتر میزدن باید به عدد شهدا ۱۸فروند میفرستادن .
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۴:۵۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
مردان خدا ، خدا قوت

امشب راحت میخوابم، تشکر
-
عبداله
۱۱:۲۵ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
باسلام وتشکر از مواضع قاطع وکوبنده حضرت آقا وسربازان جان فدا خداقوت،تا خون در رگ ماست هدیه به رهبر ماست.واجرکم عنداالله
Iran (Islamic Republic of)
محمد امیری
۱۱:۱۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
حالا این موشک‌ها الله‌اکبر دارن یا اون ترقه بازی‌ها
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۲۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
بازی با دم شیر عاقبتش همینه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۱۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
یا علی ۰ ان شاءالله داعشیها را نابود خواهیم کرد . این جواب تهدیدهای عربستان توخالی و پوچی است که بارها بزرگتر از دهانشان حرف زدند.
آخرین اخبار