اهواز؛

تهیه سبدهای غذایی برای جمعی از مددجویان بهزیستی

فرماندار اندیمشک ازتوزیع سبد غذایی در ماه مبارک رمضان و در یک اقدام خداپسندانه با استفاده از محل هدایای نقدی مردمی به جمعی از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک اظهار داشت: از محل هدایای نقدی جمع‌آوری شده در مراسم‌های هنری گروه نیمرخ برای تهیه سبدهای غذایی اختصاص اعتبار لازم محقق یافته است.

 وی با اشاره به اقدام خدا پسندانه در جمع‌آوری سبدکالا در اندیمشک افزود: حس نوع‌دوستی و عجین شدن این کار با کارهای فرهنگی هنری موجب قرار گرفتن در مسیر صحیح کمال انسانی می‌شود.

 فرماندار اندیمشک با اشاره به ماه رمضان و لزوم توجه به قشر نیازمند جامعه در این ماه عزیز گفت: اقدام هنرمندان اندیمشک که در چند مرحله با جمع‌آوری هدایای نقدی مردم و اهدا آن به مددجویان و بیماران سرطانی موجب خوشحالی این قشر شده یک اقدام خداپسندانه بوده است.

 وی با اشاره به اقدام هنرمندان اندیمشکی در جمع‌آوری سبد کالا افزود: این اقدام فرهنگی نوعی اقدام انسان  دوستانه در سطح جامعه بوده و این اقدامات را باید در لایه‌های مختلف فرهنگی هنری نهادینه و ترویج کرد.

 انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.