دروغگویی ترامپ در توییتر+ تصاویر

وکیل « دونالد ترامپ» یکی از پست‌های منتشر شده در حساب توییتر وی را تکذیب کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین؛ «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، در یکی از توییت‌های خود که روز جمعه در حساب کاربری وی منتشر شد، ادعا کرد از سوی اف‌بی‌آی مورد بازجویی قرار گرفته است. سپس وی در مطلبی دیگر اینطور ادعا کرد که هیچ مدرکی علیه وی در ارتباط با پرونده روسیه پیدا نشده است.

اما «جی سکولو»، یکی از اعضای تیم حقوقی ترامپ اظهار داشت رئیس جمهور تاکنون از سوی بازپرس ویژه رسیدگی به مداخله روسیه در انتخابات آمریکا یا فرد دیگری مورد بازجویی و تحقیق قرار نگرفته است. اظهار نظر این وکیل با توییت روز جمعه ترامپ کاملا مغایرت دارد.

جی سکولو یکی از وکلای تیم حقوقی دونالد ترامپ است که از سوی وی برای بررسی مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و دفاع از او استخدام شده است. وی اظهارات روز جمعه ترامپ در توییتش را رد کرد و گفت رئیس جمهوری در معرض مستقیم تحقیقات نیست.

البته شاید هدف این وکیل، دفاع از موکلش و نشان دادن دور بودن وی از ماجرا بوده است و به همین دلیل اعلام کرد ترامپ تا به این لحظه از سوی کمیته ویژه بررسی مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مورد بازجویی قرار نگرفته است.

 

دروغگویی ترامپ در توییتر+ تصاویر

توییت روز جمعه ترامپ درمورد بازجویی از وی

سکولو در برنامه «رو در رو با ملت» شبکه سی‌بی‌اس بارها تکرار کرد ترامپ تحت بازجویی قرار نگرفته و تحت بازجویی هم نیست. وی تاکید کرد واشنگتن هیچ اطلاعاتی از دفتر شورای ویژه رسیدگی به مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دریافت نکرده است.

سکولو حتی با حضور در شبکه سی‌ان‌ان نیز تاکید کرد رئیس جمهور هدف تحقیق این شورا قرار ندارد.
دروغگویی ترامپ در توییتر+ تصاویر

 ترامپ در این توییت مدعی می‌شود در تحقیقات صورت گرفته، هیچ مدرکی علیه وی کشف نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۶:۱۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
درد و بلای عالیمقامان راستگوی ما// بخوره تو سر ترامپ
آخرین اخبار