دهقانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حمله موشکی سپاه پیام روشن به حامیان تروریسم است/ایران تروریسم خوب و بد نمی‌شناسد

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی گفت: عملیات شب گذشته سپاه به مقر فرماندهی داعش در دیرالزور پیام روشنی به حامیان تروریسم است.

حمله موشکی سپاه پیام روشن به حامیان تروریسم است/ایران تروریسم خوب و بد نمی‌شناسدکمال دهقانی فیروزآبادی نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مقرّ فرماندهی تروریست‌های تکفیری در دیرالزور سوریه، گفت: این اقدام سپاه برای حفظ امنیت کشورمان بسیار به جا بوده و به نوعی پاسخ محکمی به اقدامات گروه‌های تروریستی بود.

وی با بیان اینکه یک کشور می‌تواند در زمان تجاوز از سوی یک کشور و یا گروه‌های تروریستی دیگر از خود دفاع کند، اظهار داشت:‌ گروه تروریستی از پادگانی امنیت کشورمان را تحت تأثیر قرار داد لذا ما حق برخورد با آن گروه را داریم تا دیگر به خود اجازه ندهد امنیت کشورمان را به خطر بیاندازند.

نماینده مردم تفت و میبد تأکید کرد: ما در گذشته با گروه‌ تروریستی داعش در سوریه و عراق مبارزه می‌کردیم که باید اعلام داشت جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهایی است که به صورت صادقانه و فارغ از اینکه آن تروریسم که گروه، قوم، مذهب یا کشوری متعلق باشد مبارزه می‌کند.

دهقانی فیروزآبادی تصریح کرد:‌ جمهوری اسلامی ایران همانند کشورهای غربی با معیارهای دوگانه به تروریسم نگاه نکرده و تروریسم خوب و بد نمی‌شناسد، هر جا که تروریسم خطری داشته باشد چه در ایران یا عراق و سوریه با آن مبارزه خواهد کرد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: عملیات شب گذشته سپاه پاسداران بسیار دقیق و با استفاده از جنگ افزارهای جدید در فاصله چند صد کیلومتری از کشورمان صورت گرفت که شاید چنین عملیاتی تنها از عهده چند کشور در دنیا بربیاید.

وی با تأکید بر اینکه اقدام سپاه پاسداران پیام روشنی برای حامیان تروریسم بود، خاطرنشان کرد:‌ آنها با این پیام باید بدانند که ایران برای حفظ امنیت خود از سوی هر گروه و کشوری از تمام توانش استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
منتظر اقدام انقلابي دولتمردان هستيم.
Iran (Islamic Republic of)
سید علی
۱۱:۳۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
سلام درود بر سپاه اسلام همه واکنش نشان دادند بجز دولت چرا دولت همش به فکره مذاکره هست؟؟؟؟اقای روحانی ما اقتدار میخواهیم
آخرین اخبار