توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

انتخاب رشته بیش از ۴۱۹ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش کشور از انتخاب رشته ۴۱۹ هزار و ۲۸۶ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ خبر داد.

انتخاب رشته بیش از ۴۱۹ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشدحسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: ساعت ۲۴ روز گذشته، مهلت انتخاب رشته برای آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به اتمام رسید.

وی افزود: مهلت در نظر گرفته شده برای داوطلبان با احتساب زمان تمدید شده به اتمام رسیده و در این زمان ۴۱۹ هزار و ۲۸۶ داوطلب انتخاب رشته خود را نهایی کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور در خصوص زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد اظهار کرد: داوطلبان علاقه‌مند به انتخاب رشته محل‌های دانشگاه آزاد لازم است منتظر اطلاعیه‌های این دانشگاه بمانند.

توکلی ادامه داد: پس از اعلام زمان از سوی مسئولان دانشگاه آزاد، لازم است داوطلبان در مهلت مشخص شده به سایت آزمون این دانشگاه مراجعه و با مطالعه به دفترچه راهنما و اطلاعیه‌ها نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود اقدام کنند.

وی یادآور شد: ظرفیت پذیرش دانشجو برای آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ دانشگاه‌ها به جز دانشگاه آزاد ۱۶۹ هزار و ۶۵۵ نفر اعلام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار