اهواز؛

اطلاعیه احتمال قطع برق در اثر کاهش بار

شرکت توزیع نیروی برق اهواز دراطلاعیه‌ای آورده است: با توجه به اینکه هنوز دو دستگاه ترانسفورماتور به میزان ۱۰۰ مگاوات پس ازحادثه شب گذشته هنوز وارد مدار نشده و بار مناطق در حال حاضر در حال بالا رفتن بوده و احتمال قطع برق در اثر کاهش بار وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ شرکت توزیع نیروی برق اهواز از مردم خواست در مصرف برق صرفه‌جویی کنند.

در چند روز گذشته دمای هوای شهرهای مختلف استان خوزستان به ویژه اهواز به شدت افزایش یافت و به بالای 50 درجه رسید.

به علت افزایش دما، استفاده شهروندان از وسایل سرمایشی نیز بیشتر شد که در پی آن مصرف برق نیز به اوج خود رسید به همین خاطر نیز شرکت توزیع نیروی برق اهواز از مردم خواست در مصرف برق صرفه‌جویی کنند.

شرکت توزیع نیروی برق اهواز بر اطلاعیه‌ای آورده است: با توجه به اینکه هنوز دو دستگاه ترانسفورماتور به میزان 100 مگاوات پس از حادثه شب گذشته هنوز وارد مدار نشده و بار مناطق در حال حاضر در حال بالا رفتن بوده و احتمال قطع برق در اثر کاهش بار وجود دارد.

در ادامه اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق اهواز آمده است: توصیه می‌شود شهروندان محترم به منظور رفاه حال مومنین روزه دار استفاده از لوازم الکتربکی غیرضروری مانند لباسشویی، جاروبرقی و غیره را به روزهای دیگر موکول تا در استمرار خدمات برق‌رسانی به مردم شرمنده آنان نشویم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.