اکران خصوصی «اکسیدان» در غیاب امیر جعفری برگزار شد

شب گذشته مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «اکسیدان» در پردیس سینمایی مگامال اکباتان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «اکسیدان» با حضور برخی از عوامل و بازیگران فیلم و جمعی از اهالی سینما و هنرمندان در پردیس سینمایی مگامال اکباتان برگزار شد. 

در این مراسم، حامد محمدی نویسنده و کارگردان، جواد عزتی، لیندا کیانی، رضا بهبودی و وحید آقاپور بازیگران پیش از آغاز نمایش فیلم، چند جمله‌ای با حاضران صحبت کردند.

جواد عزتی، لیندا کیانی و رضا بهبودی در جملات کوتاهی از حاضران تشکر کردند. وحید آقاپور هم ضمن خوشامدگویی به حاضران به غیبت امیر جعفری در این مراسم اشاره کرد و گفت: جای امیر جعفری خالی است. مادر بزرگ امیر عزیز فوت کرده و امیدوارم روحش شاد باشد.

حامد محمدی کارگردان این فیلم سینمایی که در آستانه اکران عمومی، حواشی بسیاری پیرامون چگونگی اکران فیلمش آغاز شده است، گفت: این نمایش برای من مثل اکران برج میلاد است. خیلی هیجان زده‌ام که دوستان هنرمند، دوستان خبرنگار و منتقدان گرامی را می بینم و امیدوارم از فیلم لذت ببرید.

وی افزود: من هم از طرف خودم و گروه به امیر جعفری تسلیت می گویم. خیلی دوست داشت اینجا حضور داشته باشد و برای گفتن حرفای عجیب و غریب برنامه ریزی کرده بود؛ حتما در اکران های بعدی همراه ما خواهد بود.

در ادامه صدای ضبط شده شبنم مقدمی که در سفر بود و نتوانست به مراسم برسد، در سالن پخش شد. او گفت: سلام گرم من را از راه دور بپذیرید. خیلی خوشحالم که برای دیدن فیلم ما آمدید. متاسفم که نمی توانم حضوری در خدمت شما باشم ولی از همین جا از همین دورها شما و محبتتان را احساس می کنم. می دانم که الان با دیدن من در این فیلم شگفت زده می شوید، ولی عیبی ندارد قرار نیست همه آدم ها همیشه آن شکلی باشند که همیشه بودند. امیدوارم فیلم را دوست داشته باشید و اگر چنین شد، به دیگران هم توصیه کنید، فیلم ما را ببینند. به هر حال ما روی حمایت‌های همدیگر حساب می‌کنیم و خوشحالیم شما هستید و ما کنار شما هستیم.

وی ادامه داد: این دوستی و محبت شما یک جهان ارزش دارد. امیدوارم دوستی‌ها پایدار باشد.

حواشی روزهای اخیر فیلم سینمایی «اکسیدان» مبنی بر جرح و تعدیل‌های این فیلم سینمایی و تحریم آن توسط حوزه هنری، واکنش های متفاوتی میان مهمانان و بازیگران این فیلم داشت.

پیمان قاسم خانی، غلامرضا موسوی، جلال الدین معیریان، احمد طالبی نژاد، مازیار میری، مرضیه وفا مهر، کیوان کثیریان، علی علایی، همایون ارشادی، مه لقا باقری، مریم بوبانی، ستاره اسکندری، حافظ احمدی، علیرضا مسعودی، محسن کیایی، میلاد کی‌مرام، حسن ایوبی، فرشاد محمدی، واراند پطروسیان، مهران امام بخش، ایمان امیدواری، سعید بجنوردی، کامیاب امین عشایری، امیر توسلی، بهمن اردلان، مجید کریمی، علی صابری، بهنام خاکسار، علیرضا آرا، سروش جمشیدی، هادی کاظمی، حسین سلیمانی، مارال فرجاد، محمدرضا علیمردانی، امیررضا دلاوری، برزو نیک نژاد و نازنین بیاتی از جمله حاضران در مراسم بودند.

 

انتهای پیام/

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار