نماینده مردم قم در مجلس؛

حمله موشکی سپاه به داعش، نشاندهنده اقدام عملی ایران در مقابله با تروریسم است

نماینده مردم قم در مجلس گفت:حمله موشکی سپاه به داعش نشان دهنده اقدام عملی جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تروریسم است.

حمله موشکی سپاه به داعش، نشاندهنده اقدام عملی ایران در مقابله با تروریسم استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، احمد امیرآبادی فراهانی، با اشاره به اقدام غیرتمندانه سپاه عنوان کرد: در حمله موشکی روز گذشته، داعش سیلی محکمی از سپاه خورد.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: ما در مقابله با تروریسم و حامیان آن مماشاتی نداریم و در انتظار تصمیمات نهادهای بین المللی نمی مانیم امید است حمله های موشکی سپاه بر علیه داعش تداوم داشته باشد.

امیرآبادی فراهانی بیان کرد:افرادی که با اقدامات تروریستی و یا حمایت از تروریست بخواهند امنیت جمهوری اسلامی و پایتخت آن را به مخاطره بیندازند به شدت مجازات می شوند.

وی اظهار داشت:حرکت سپاه در حمله موشکی پیام مهمی برای داعش و حامیان آن دارد و آن مقابله جدی با هر نوع اقدام تروریستی در کشور است.

نماینده مردم قم در مجلس یادآور شد:سپاه در حمله موشکی پاسخ دندان شکنی به تروریست ها داد و ثابت کرد در هر نقطه از کشور عزیزمان که امنیت به مخاطره بیفتد سکوت نخواهد کرد.

وی گفت:حمله موشکی سپاه،حرکتی هوشمندانه و غیرتمندانه و شجاعانه و قابل تقدیر و پاسخی کوبنده به هجوم تروریست ها به خانه ملت و بارگاه امام خمینی(ره) بود.

امیرآبادی فراهانی ادامه داد:این اقدام بزرگ سپاه قابل مباهات است و نیروهای مسلح پاسخی کوبنده به داعش و حامیان آن دادند که باعث افتخار ملت غیور ایران است.

وی اظهار کرد:نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی این اقدام سپاه را تقدیر می نمایند و با آغاز جلسات علنی مجلس بیانیه ای را در حمایت از اقدام سپاه به امضاء خواهیم رساند.

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد:اقدامات تروریستی در هر گوشه ای از جهان محکوم است و سپاه نشان داد تروریسم جرات ارز اندام در ایران اسلامی را ندارد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.