مشهد؛

احداث 90 کیلومتر مسیر ویژه تردد دوچرخه در مشهد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر 90 کیلومتر مسیر ویژه دوچرخه در شهر مشهد احداث شده است.

احداث 90 کیلومتر مسیر ویژه تردد دوچرخه در مشهد به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سید مهدی امامی میبدی افزود: در حال حاضر 120 پل هوایی عابر پیاده در سطح شهر مشهد احداث شده که 20 پل هوایی از این تعداد در این تعداد طی 4 سال گذشته به بهره‌برداری رسیده است.

وی در خصوص مکانیزه کردن پل‌های هوایی افزود: همچنین تا پایان سال گذشته 38 دهنه پل عابر پیاده مکانیزه شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد همچنین به احداث مسیرهای ویژه دوچرخه اشاره کرد و گفت: تا قبل از مهرسال 92 تنها 40 کیلومتر مسیر دوچرخه در شهر مشهد احداث شده که این رقم در حال حاضر به بالغ بر 90 کیلومتر رسیده است.

امامی میبدی افزود: همچنین در حال حاضر 136 ایستگاه دوچرخه در شهر مشهد احداث شده است.

وی به بهره‌برداری از دوربین‌های ثبت تخلف اشاره کرد و گفت: از مهرماه سال 92 تا پایان سال گذشته 31 دوربین ثبت تخلف با اعتبار 2 میلیارد و 325 میلیون تومان در شهر مشهد به بهره‌برداری رسیده که با این اتفاق تعداد دوربین‌ها به 109 دوربین رسیده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد افزود: همچنین تعداد دوربین‌های نظارت تصویری تا قبل مهر 92 به تعداد 203 بوده که تا خرداد سال جاری به 352 دوربین افزایش یافته است.

امامی میبدی گفت: همچنین در حال حاضر 236 تقاطع فرماندهی در شهر مشهد احداث شده که از این رقم 216 تقاطع فرماندهی هوشمند است.

انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.