کمپ استعدادیابی فدراسیون قایقرانی میزبان استعداد‌های نوجوان

اشرف مسئول کمپ استعدادیابی فدراسیون قایقرانی درباره اقدامات این کمپ در شناسایی استعداد‌ها توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،کتایون اشرف رئیس کمیته اسلالوم در گفت و گو با رادیو ورزش درباره کمپ استعدادیابی فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: طرح راه اندازی کمپ استعدادیابی روئینگ و کانوئینگ قبل از عید برای کمیته ملی و بین المللی المپیک فرستاده شد که با اجرای آن موافقت شد. قرار بر این شد کمپ استعدادیابی قایقرانی از ۳۱ خرداد تا ۱۴ تیر در رده سنی ۱۴ تا ۱۶ سال با حضور ۸۰ نفر از ورزشکاران، مربیان استانی و کارشناسان خبره فدراسیون جهانی برگزار شود. کمپ اول زیر نظر مربیان ایرانی، الجزایری و چین تایپه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این کمپ جهت آمادگی هر چه بیشتر قایقرانان نوجوان در المپیک ۲۰۱۸ بوینس آیرس خواهد بود. مسابقات بارسلونا که به زودی برگزار می‌شود، میدان کسب سهمیه المپیک نوجوانان است.

اشرف تصریح کرد: در کنار این کمپ کلاس‌های آموزشی برای ترویج ارزش‌های المپیک نیز برگزار خواهد شد که از جمله این کلاس‌ها محیط زیست، آنتی دوپینگ و دوستی و صلح است. آن چه که اهمیت دارد آن است که ورزشکاران در کنار طی مسیر قهرمانی با ارزش‌های اخلاقی آشنا شوند.

مسئول کمیته اسلالوم خاطر نشان کرد: بعد از کمپ اول مسابقات انتخابی برگزار خواهد شد و نفرات برگزیده به کمپ دوم راه می‌یابند. این انتخابی سه بار تکرار می‌شود و نهایتا ورزشکاران نخبه و استعداد‌ها شناسایی خواهند شد.

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار