فاسدترین رئیس فیفا،وکیل رونالدو شد

رئیس سابق فیفا که به اتهام فساد مالی از کار برکنار شد وکیل مدافع کریس رونالدو شد.

فاسدترین رییس فیفا وکیل رونالدو شدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛سپ بلاتر رئیس سابق فیفا که به اتهام فساد مالی و گرفتن رشوه مورد بازجویی قرار گرفته بود واز سمت خود برکنار شد به حمایت از کریس رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید پرداخت.

وی ادامه داد: جهانیان مسئولان اقتصادی اسپانیا را مورد نکوهش قرار خواهند داد واگر رونالدو کهکشانی‌ها را ترک کند حق را باید به وی داد چرا که این ستاره پرتغالی به اندازه کافی در امور خیر شرکت داشته است.

بلاتر افزود: کریس رونالدو حامی کودکان فقیر است وبه طور حتم نباید بدین گونه اتهام مالیاتی به این ستاره پرتغالی وارد می‌شدوحتی دیده شده که در مراسم‌های خیریه چندین بار شرکت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: کریس رونالدو برای جهانیان مورد احترام است وباید در رفتار با وی تجدید نظر شودچرا که وی مرد نخست فوتبال جهان است وتوپ طلا را از آن خودکرده است.

گفتنی است: به دلیل اتهامات مالیاتی به کریس رونالدو، این ستاره پرتغالی قصد دارد به یکی از ۲ باشگاه پاری سن ژرمن یا منچستریونایتد بپیوند دو در طول روز‌های اخیر چندین بار به تهدید سران لالیگا وحتی کهکشانی‌ها پرداخته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار