رئیسی:‌

تلاش‌ها برای ناامنی ایران ادامه یابد، نقطه امنی برای تروریست‌ها و حامیانشان باقی نخواهد ماند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: اگر تلاش‌ها برای ناامنی ایران ادامه یابد، هیچ نقطه امنی در این عالم برای تروریست‌ها و حامیان مستکبر آن‌ها باقی نخواهد ماند.

تلاش‌ها برای ناامنی ایران ادامه یابد، نقطه امنی برای تروریست‌ها و حامیانشان باقی نخواهد ماند/به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی ظهر امروز در جلسه تفسیر قرآن در مسجد گوهرشاد با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی به مواضع داعش در دیرالزور سوریه اظهار داشت: پیام عملیات اخیر آن است که اگر تلاش‌ها برای ناامنی ایران ادامه یابد، هیچ نقطه امنی در این عالم برای تروریست‌ها و حامیان مستکبر آن‌ها باقی نخواهد ماند.

وی افزود: عده‌ای با پول‌های آل‌سعود و نقشه مستکبران آمریکایی سعی کردند تهران را به ناامنی بکشانند؛ امروز نیز پاسخ دندان‌شکن آن اقدام را دیدند و این مقدمه کار است.

تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: جوانان این کشور، بنیه دفاعی را آن چنان قوی کردند که دیروز حدود 700 کیلومتر آن طرف‌تر مواضع تروریست‌ها هدف قرار گرفت و اگر لازم شد شاید هزاران کیلومتر آن طرف تر هم بروند.

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه این پیام روشنی برای تروریست‌ها و حامیان مستکبر آن‌ها چه سعودی و چه غیر‌سعودی دارد، گفت: تضعیف بنیه دفاعی کشور از ناحیه هر کسی که باشد، امری ناپسند است.

 پاسخ دندان‌شکن دندان سپاه به داعش

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.