مقامات انگلیس: حمله به نمازگزاران لندن، اقدامی تروریستی بود

بسیاری از شخصیت های سیاسی انگلستان، حمله به نمازگزاران مسلمان و زیر گرفتن آنها را اقدامی تروریستی دانستند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ؛ به نقل از القدس، مقامات انگلستان معتقدند؛ حمله به نمازگزارانی که در حال خروج از مسجد فینز بری پارک در شمال لندن بودند، اقدامی تروریستی بود.


در همین راستا ترزا می، نخست وزیر انگلستان دعوت به برگزاری نشستی فوری کرد تا پیامدهای این حمله تروریستی مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.


صادق خان، شهردار لندن در صفحه شخصی اش در توئیتر نوشت؛ هدف گیری مسلمانان مسجد فینز بری پارک در شمال لندن، اقدامی تروریستی بود.


علاوه بر اینها، دیوید کامرون، نخست وزیر پیشین انگلیس در صفحه شخصی اش در توئیتر نوشت، نفس حمله به مسلمانان، بسیار زشت بود.


کریسیدا دیک، رئیس پلیس لندن نیز گفت: در این حمله تنها مسلمانان هدف قرار نگرفتند. وی افزود؛ افراد بسیاری با تابعیت ها و ادیان متفاوت در شهر لندن زندگی می‌کنند و حمله به جماعتی از آنها، حمله به تمام تابعیت ها و ادیان به شمار می آید.


همچنین رسانه های لندن اعلام کردند؛ در حمله خودرو به مسلمانان مسجد فینز بری پارک لندن، یک نفر کشته و 10 نفر مجروح شدند. این در حالیست که شماری از این افراد در حال نماز خواندن در بیرون مسجد بودند و شماری دیگر افطار می خوردند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار