کرمانشاه؛

اجرای طرح بستن کمربند ایمنی برای کاهش تلفات جاده ای

تفاهمنامه‌ای برای اجرای طرح کمربند ایمنی برای مسافران عمومی، بین اداره‌کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه استان کرمانشاه در راستای ارتقا سطح خدمات و برقراری ایمنی منعقد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛طرح بستن کمربند ایمنی در پایانه‌های مسافر عمومی پیش از ظهر امروز در ترمینال شهید کاویانی کرمانشاه برگزار شد، در اجرای این طرح رانندگان، کمک راننده و سرنشینان خودروها ملزم هستند کمربند ایمنی را ببندند.

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه  گفت: با بررسی‌های به عمل آمده از آمار قربانیان حوادث جاده‌ای در محورهای موصلاتی استان طی سال گذشته، بیشترین متوفی مربوط به سرنشینان وسایل نقلیه بوده است.

مراد حیدری با بیان اینکه نقش استفاده از کمربندی ایمنی در زمان بروز تصادفات و حوادث رانندگی به اثبات رسیده است، گفت: بستن کمربند ایمنی نقش مهمی در کاهش تلفات جاده‌ای دارد.

وی ادامه داد: اقدامات آموزشی و فرهنگی در مقابل پاسگاه‌های پلیس‌راه، تبلیغات میدانی با استفاده از نصب پوسترها تبلیغاتی داخل وسایل نقلیه و نصب بنرها در تعاونی‌های اقدامات انجام شده برای اطلاع‌رسانی در این زمینه است.

 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار