خبرنگار سی ان ان: سخنگوی کاخ سفید فردی بی مصرف است!

خبرنگار شبکه تلویزیونی سی ان ان، سخنگوی کاخ سفید را فردی بی مصرف خواند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه هیل، خبرنگار سی ان ان در کاخ سفید، جیم آکوستا ، روز دوشنبه در گفتگو با بروک بالدوین، مجری این شبکه گفت: سخنگوی کاخ سفید به نقطه ای رسیده است که می توان او را فردی بی مصرف لقب داد.

وی در توضیح این سخن خود گفت: « اگر نمی توانید به پرسش ها پاسخ بدهید و یا نمی خواهید سخنان و تصویر شما ثبت و ضبط شود پس چرا نشست خبری برگزار می کنید. اصلا این همه جار و جنجال برای چیست؟»

آکوستا پس از آن، این سخنان را مطرح کرد که شون اسپایسر، سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری روز دوشنبه به خبرنگاران اجازه نداد از روند برگزاری نشست فیلم و صدا تهیه کنند.

وی گفت: «می خواستم از اسپایسر بپرسم که آیا با رئیس جمهور درباره مسائلی همچون پدیده تغییرات آب و هوایی گفتگو کرده است یا خیر اما به علت سنگ اندازی کاخ سفید، از چنین گفتگوهایی نه می توان فیلم گرفت و نه می توان صدایی ضبط کرد. اینجا کاخ سفید، پشت سر من قرار دارد و تنها می توان گفت چنین رویکردی شگفت آور است.

نمی دانم این چه دنیایی است که در آن زندگی می کنیم. هم اکنون در کاخ سفید ایستاده ایم. آنها ما را به مکانی آورده اند که نشست خبری برگزار می شود اما پرسش های ما را در برابر دوربین پاسخ نمی گویند و اجازه هم نمی دهند صدایی ضبط کنیم.»

خبرنگار سی ان ان همچنین از رسانه ها به خاطر پوشش دادن نشست های خبری که در آن خبرنگاران اجازه ندارند صدا یا تصویر ضبط کنند به شدت انتقاد کرد.

وی افزود: «نمی دانم چرا خبرنگاران اعتراض نمی کنند. اصلا برایم قابل درک نیست. احساس من این است که کم کم به شرایطی که برای ما ایجاد کرده اند عادت می کنیم و چنین چیزهایی در این کشور عادی می شود؛ جایی که رئیس جمهور آمریکا مجاز است خودش را از پاسخ گفتن به پرسش های سخت رها و از پاسخگویی فرار کند.»

 
انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار