اصفهان؛

شلیک موشک های سپاه به مقر داعش برای حامیان تروریست پیام دارد

امام جمعه کاشان شلیک موشک توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر فرماندهی و مرکزهای تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه را حرکت انقلابی دانست .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله عبدالنبی نمازی، وی در پیامی اظهار کرده است: در پی ترقه‌ بازی‌ داعش این گروه منحرف و پرورش ‌یافته دست استکبار به سرکردگی آمریکا و پشتیبانی آل سعود در تهران، به ‌تلافی آن حرکت شوم، شاهد بمباران داعش و تجهیزات و امکانات این دشمنان انسانیت در «دیرالزور» سوریه توسط موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودیم.

وی در این پیام تاکید کرده است: آفرین بر این اقتدار، آفرین بر فرزندان انقلابی و امنیتی ایران که در هر فرصت ممکن و تحت رهبری‌ های فرمانده کل قوا حضرت آیت الله خامنه ‌ای در میدان های مبارزه با دشمن درخشیده و با مجاهدت‌ ها و رشادت ‌های خود دشمنان اسلام و قرآن و جمهوری اسلامی را به شکست و یاس و نا امیدی وادار کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری هم چنین در این پیام تصریح کرد: این اقدام سپاه، موجب شادی قلب امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، امت سرفراز و سربلندی ایران اسلامی شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به اقدام های 17 خرداد امسال گروه تفکیری تروریستی داعش در حرم مطهر امام راحل و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی، اوایل هفته جاری 6 فروند موشک به مواضع تروریست ‌ها در دیرالزور سوریه شلیک کرد.

این موشک‌ ها از آسمان عراق عبور و به هدف های تعیین شده اصابت کردند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.