اقتدار موشکی ایران موجب غرور ملی و مایه افتخار است

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: اقتدار موشکی جمهوری اسلامی اسلامی ایران موجب غرور ملی و مایه مباهات و افتخار است.

اقتدار موشکی ایران موجب غرور ملی و مایه افتخار استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،علی رزمجو در همایش ارزشیابان منطقه دوم ندسا در جمع فرماندهان و مدیران منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: شلیک موشک‌های میان برد سپاه از کردستان و کرمانشاه و اصابت دقیق و بدون خطا به مواضع داعش در دیرالزور سوریه گوشه‌ای از پاسخ کوبنده سپاه به اقدامات تروریستی داعش در مرقد امام و مجلس شورای اسلامی بود که این اقدام ارزشمند دوستان انقلاب اسلامی را شاد و دشمنان را ناراحت و مایوس کرد.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران در شرایط حساس وارد دفاع همه جانبه از جمهوری اسلامی شده و در طول قریب به چهار دهه از حیات طیبه انقلاب اسلامی این مهم را اثبات کرده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی نشان‌گر حضور مقتدرانه سپاه پاسداران در رفع تهدیدات است.

وی تصریح کرد: شلیک موشک توسط سپاه به مواضع داعش در دیرالزور سوریه تنها بخش کوچکی از اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی و توان موشکی و بازدارندگی سپاه است که این اقتدار سبب غرور ملی و مایه مباهات و افتخار برای همه ایرانیان شده است.

رزمجو بیان کرد: فرزندان انقلاب در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر قوا‌های نظامی و انتظامی آماده هر گونه جانفشانی برای حفاظت و حراست از نظامی هستند که با خون هزاران شهید به یک درختی تنومند تبدیل شده که شعارش حمایت از مستضعفین عالم در کنار ایجاد یک حکومت اسلامی بر گرفته از اسلام ناب محمدی است.

وی یادآور شد: خودارزیابی و مراقبت انسان از نفس خود یک موهبت الهی و نعمتی خدادادی است که باعث انعطاف‌پذیری و دسترسی به درجات عالیه اخلاقی و انسانی می‌شود. ایمان الهی، اخلاص و فداکاری پاسداران در حفاظت از انقلاب اسلامی در همه نیرو‌های پنچ‌گانه سپاه متبلور است.

 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.