کرمانشاه؛

کرمانشاه میزبان مسابقه های بین المللی

رییس هیات کاراته استان کرمانشاه از برگزاری سومین دوره مسابقات بین المللی کاراته سبک (فودوکان) در کرمانشاه خبرداد.

 

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ ناصر محمدصالحی گفت: سومین دوره مسابقات بین المللی کاراته سبک فودوکان، روزهای 20 تا 24 تیر ماه در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و در محل سالن شش هزار نفری حضرت امام خمینی(ره) برگزار می شود این مسابقات در تمامی رده های سنی شامل خردسالان و نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار خواهد شد.

 وی با اشاره به حضور کشورهای اروپایی و آسیایی در این مسابقات بین المللی خاطرنشان کرد: تاکنون 10 کشور اروپایی و آسیایی آمادگی خود را برای شرکت در این مسابقات بین المللی اعلام کرده اند از تمام استانهای کشور نیز تیم هایی در قالب تیم ایران در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

 رییس هیات کاراته استان کرمانشاه تعداد ورزشکاران ایرانی شرکت کننده در سومین دوره مسابقات بین المللی کاراته سبک (فودوکان) را بیش از هزار نفر عنوان کرد و گفت: تعداد شرکت کننده های خارجی حاضر در این مسابقات نیز 50 نفر از 10 کشور جهان است.

  وی با بیان اینکه این مسابقات بین المللی به نام جام دوستی ملت ها نامگذاری شده، گفت: اولین دوره این مسابقات در کرمانشاه و دومین دوره آن در سنندج برگزار شد و در حال حاضر نیز بار دیگر استان کرمانشاه آماده برگزاری سومین دوره این مسابقات بین المللی است.

 رییس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت: قرار شده در تقویم جهانی کاراته، این مسابقات بین المللی به نام استان کرمانشاه ثبت شود و هر ساله در همین استان برگزار شود.

 

انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار