ساری؛

دستگیری زوج افیونی در شهرستان چالوس

یک زوج قاچاقچی موادمخدر با 113گرم هروئین در شهرستان چالوس دستگیر شدند.

سرهنگ عبدالله منتظری فرمانده انتظامی شهرستان چالوس در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از شناسايی و دستگيری یک زوج قاچاقچی موادمخدر و کشف 113گرم هروئین در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در پی تحقیقات پلیسی مبنی بر فعالیت یکی از عاملان افیونی در این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس افزود: ماموران با بررسی های همه جانبه و یک سری اقدامات اطلاعاتی موفق شدند متهم را که به عنوان مسافر به همراه همسر و فرزند خردسال خود با یک دستگاه خودروی چری اقدام به تهیه وتوزیع مواد مخدر در این شهرستان و شهرستان های همجوار می کرد شناسایی کردند.

سرهنگ منتظری گفت: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی خودروی متهم را در یکی از در حال عبور از یکی از محورهای مواصلاتی به این شهرستان متوقف و وی و همسرش را که در تهیه و توزیع مواد مخدر با وی همکاری داشت دستگیر کردند .

وی افزود: در بازرسی از خودروی متهمان 113 گرم هروئین کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس با بيان اينکه مواد مخدر عاملی مهم برای به خطر افتادن سلامت جوامع بشری است، از ادامه اجرای طرح های مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست برای ریشه کن کردن مواد مخدر درجامعه و رسیدن به جامعه ای آرمانی با جوانانی با نشاط با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند .

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار