کرمان؛

رفع تصرف از 128هزار مترمربع از اراضی ملی در شهربابک

دادستان شهربابک از رفع تصرف از 128هزار مترمربع از اراضی این شهرستان خبر داد و افزود:میزان ارزش ریالی این اراضی 40میلیارد ریال است.

رفع تصرف از 128هزار مترمربع از اراضی ملی به ارزش  40میلیارد ریال درشهربابکبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ رمضان آقا محمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:در این رابطه متهم اصلی پرونده علاوه بر رفع تصرف از اراضی ملی،به تحمل 80روز حبس تعلیقی محکوم شده است.

این مقام قضائی تصریح کرد:صبح امروز به وسيله دو دستگاه لودر و يك دستگاه گريدر و با حضور رئیس اداره مسکن وشهرسازی،جانشین فرمانده انتظامی شهرستان و فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل مسکن وشهرسازی استان از اراضی منطقه برفه(گهرت)رفع تصرف شد.

دادستان شهربابک خطاب به زمین خواران هشدار داد:دستگاه قضائی با متخلفین این حوزه به طور قاطع وقانونی وبدون هیچگونه اغماض ومسامحه ای برخورد قضائی خواهد نمود.

وی تصریح کرد:ضرورت دارد کسانی که اقدام به تصرف اراضی دولتی نموده اند نسبت به بازگرداندن داوطلبانه آنها اقدام نمایند زیرا در غیر این صورت تحت پیگرد کیفری قرار می گیرند.

آقامحمدی با بیان اینکه اداره مسکن مکلف به طرح دعوای حقوقی در این خصوص می باشد،افزود:از جهت حقوقی نیز از باب خسارت وارده به اراضی ملی علی هزمین خواران طرح دعوای حقوقی خواهد شد و هرگونه خسارتی که به اراضی ملی اعم از تخریب بوته ها ویا خاک اراضی نمایند ، به پرداخت خسارت نیز محکوم خواهند شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار