حمله داعشی‌ها به مدرسه‌ای در جنوب فیلیپین/ تروریست‌ها چندین دانش‌آموز را به گروگان گرفتند

شماری از تروریست‌های طرفدار گروه داعش، به مدرسه‌ای در جنوب فیلیپین حمله کرده و چندین دانش‌آموز را به گروگان گرفته‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، پلیس فیلیپین امروز چهارشنبه اعلام کرد گروهی از شبه‌نظامیان طرفدار گروه تروریستی داعش بامداد امروز به یک مدرسه در جنوب فیلیپین حمله کردند و چندین دانش‌آموز را به گروگان گرفتند.

در گزارش پلیس در این باره آمد است حدود 300 مهاجم مسلح که در میان آنها اعضای گروه موسوم به جنگجویان آزادی‌بخش بانگسامورو نیز حضور دارند، بامداد امروز به یک مدرسه در شهرک پیگکاوایان در استان کوتاباتوی شمالی در جزیره میندانائو حمله کردند و چندین دانش‌آموز را به گروگان گرفتند.

پلیس اعلام کرد: جنگجویان بانگسامورو نیز در تیراندازی با نیروهای نظامی شرکت داشته‌اند. سخنگوی پلیس تاکید کرد تعدادی از غیرنظامیان گرفتار شده‌اند و ما در حال بررسی هویت و تعیین تعداد این افراد هستیم.

پیگکاوایان در 190 کیلومتری جنوب شهر ماراوی واقع است. نیروی زمینی و هوایی فیلیپین از دیروز دور تازه‌ای از حملات را برای بیرون راندن شبه‌نظامیان طرفدار داعش در شهر ماراوی آغاز کرده‌اند و یک سخنگوی نظامی اعلام کرد هدف از این عملیات پاکسازی کامل این منطقه از عناصر داعش تا فرا رسیدن ایام عید فطر است.

پس از این حادثه، پلیس فیلیپین  از اتمام این گروگان‌گیری و عقب‌نشينی تروریست‌ها از اين مدرسه خبر داد.

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mohammadi
۰۱:۵۸ ۰۱ تير ۱۳۹۶
داعشیها شدن مثل کفشهای میرزانوروزیواش یواش میرن رومثلث برمودا
آخرین اخبار