افزایش اعتبار اشتغال کمیته امداد گلستان

اعتبار اشتغال زایی کمیته امداد گلستان امسال حدود ۲ برابر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ مدیر کل کمیته امداد حضرت امام (ره) دیشب در در مراسم تجلیل از خیرین و حامیان کمیته امداد گنبدکاووس گفت؛ در سال ۹۵ برای ۲ هزار و ۸۰۰ نفر با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان اشتغال فراهم شد که رتبه برتر کشور را کسب کردیم.
حسین پور افزود؛ امسال خوشبختانه اعتبار اشتغالزایی به ۶۰ میلیاردتومان افزایش یافته و پیش بینی می‌شود ۴ هزار شغل برای مددجویان تحت پوشش ایجاد شود.
حسین پور گفت: در سال گذشته ۱۷۰ میلیارد تومان به مددجویان کمک کرده ایم که ۳۸ میلیاردتومان آن سهم خیران بوده و پیش بینی میکنیم کمک خیران به کمیته امداد در سال ۹۶ به ۵۰ میلیاردتومان برسد.
وی گفت: در سال ۹۵ در بخش مسکن یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکن با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان در گلستان برای مددجویان ساخته شد که باتوجه به افزایش دو برابری اعتبارات امسال قصد داریم تعداد ساخت مسکن را دوبرابر کنیم.
حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبدکاوس هم در این مراسم تعهد به محرومان و مستضعفان را از برکات انقلاب اسلامی ایران بیان کرد و خطاب به مسئولان افزود: ما وظیفه داریم بین خیرین و مسئولان پل بزنیم چرا که کرامت آن است که از مال خویش به نیازمندان عطا کنیم.
۱۰۶ هزار مددجو درغالب ۵۱ هزار خانوارتحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان هستند.

 

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.