محمد بن سلمان به پای ولیعهد سابق سعودی افتاد!+ عکس و فیلم

در پی صدور حکم جدید ملک سلمان در خصوص تغییرات حکومتی، پسر پادشاه عربستان پس از اعلام ولیعهدی‌اش به پای ولیعهد پیشین این کشور می‌افتد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الاخباریه سعودی، محمد بن نایف، ولیعهد پیشین عربستان، با محمد بن سلمان، ولیعهد جدید، بیعت کرد.

در تصاویری که از این اقدام منتشر شده است، محمد بن سلمان به پای محمد بن نایف می‌افتد و بارها بر دستان او بوسه می‌زند.

این اقدام محمد بن سلمان به طور گسترده مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

گفته می‌شود روز چهارشنبه بر اساس دستوری که پادشاه عربستان صادر کرد، شاهزاده محمد بن نایف از مقام ولیعهدی عزل و محمد بن سلمان -پسر پادشاه- جانشین وی شد. این ارتقا در مورد پسر 31 ساله پادشاه نشان می‌دهد وی حاکم آینده عربستان خواهد بود.

بر اساس دستوری که خبرگزاری رسمی عربستان منتشر کرد محمد بن سلمان، به عنوان معاون وزیر کشور نیز منصوب شده و سمت خود را در وزارتخانه‌های دفاع و بقیه سمت‌ها حفظ می‌کند.

طبق این دستور، شاهزاده محمد بن نایف که سال‌ها رئیس اداره مبارزه با تروریسم عربستان بود و بمبگذاری‌های القاعده را در سال‌های 2003 تا 2006 سرکوب کرد، از همه سمت‌های خود کنار گذاشته شد.

 


محمد بن سلمان به پای جانشین سابق سعودی افتاد!+ عکس

 
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
راستی برزکی
۱۱:۰۹ ۰۱ تير ۱۳۹۶
مرگ بر آل سعود خبیث
Iran (Islamic Republic of)
Mohammadi
۰۱:۵۴ ۰۱ تير ۱۳۹۶
این بیچاره ها هم قاطی کردن راه ورزم یهودیها راهم درست نمیتوان خدا بفریادشون برسه بلکه سرشان به سنگ بخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۰۱ تير ۱۳۹۶
پسر 31 ساله و کم تجربه ملک سلمان،پادشاه عربستان بعد از سفر یک ماه پیش وي به آمريکا و تایید مقامات ایالات متحده ،مقام ولیعهدی را از محمد بن نایف پس گرفت و این در حالی است که نامبرده هم اکنون وزیر دفاع عربستان سعودی است و مسبب کشتار وحشیانه مردم بی دفاع یمن است و در نهایت شاهزاده محمد بن سلمان که، کم سن و سال ترین وزیر دفاع جهان است در آینده قرار است بشود خادم الحرمین الشریفین.
Germany
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۱ تير ۱۳۹۶
این خائنین حرمین شریفین، در واقع دارند دست نفس خودشان را می بوسند. حالا دیگر خدا را شکر یزید به جای معاویه دارد کم کم بر تخت خلافت تکیه می زند. اما این بار دیگر پسر فاطمه تنها نیست که در صحرای کربلا ایشان را به شهادت برسانند. بلکه شیعیان عجم مثل کوه تا پیروزی بر یزیدصفتان پشتیبان ایشان ایستاده و خواهند ایستاد.
Iran (Islamic Republic of)
کرامت
۲۳:۵۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
ماهم برای سرنگونی همشون دعامیکنیم امیدواریم زودترازاسرائیل ازصفحه روزگارمحوشوندو۲۵ماه اینده رانبینند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
صد درصد نایف نقشه داره
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۴۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
فکر کنم یه کسی به این محمد بن نایف رسونده که بابا اوضاع عربستان قمر در عقربه هر چی از این قائله دور باشی به نفعته . و گرنه این آل بی آل ها برای یه درجه بالا بودن دست به هر کاری میزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
به پايش مى افتد كه بتواند اگرلازم شدسرش رابزند
اين تحولات وكنار آمدن شوراى بيعت براى اين تغييرات نامتعارف همه وهمه دليل احساس موقعيت ضعف وناامنى درحاكميت عربستان است درفيلم مشاهده شد كه بن نايف چندان ناخرسند نبوديعنى وخامت اوضاع وشانه خالى كردن از بارمسئوليت قتل عام ملت يمن فرصت مناسبى دراختياراوقراردادكه قدرش رامى داند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
سعودی های لعنتی
آخرین اخبار