ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

تمهیدات سازمان آتش نشانی در روز جهانی قدس

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از استقرار نیرورهای آتش نشانی در مسیرهای راهپیمایی روز قدس و تأمین ایمنی راهپیمایان خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به استقرار نیرو‌های آتش نشانی در مسیرهای راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: با فرا رسیدن روز جهانی قدس و برگزاری مراسم راهپیمایی در این روز بزرگ، آتش نشانان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان(2 تیرماه) به طور ویژه، تأمین ایمنی مراسم راهپیمایی را بر عهده خواهند داشت.

وی ادامه داد: علاوه بر آماده باش ۱۳۰ ایستگاه آتش نشانی، ۲۲۰ نفر از آتش نشانان به همراه ۳۹ دستگاه خودرو‌های سبک و سنگین عملیاتی و ۴۱ دستگاه موتورسیکلت از ساعت ۸:۰۰ صبح تا پایان نماز جمعه در ۷۰ نقطه از مسیر‌های مختلف راهپیمایی و محل برگزاری نماز جمعه(دانشگاه تهران) مستقر هستند تا بتوانند با آمادگی کامل در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را برای امدادرسانی به شهروندان به محل حوادث احتمالی برسانند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران افزود: علاوه بر آماده باش نیرو‌های آتش نشانی، تعدادی از مدیران عملیاتی این سازمان با خودرو‌های خود از مکان‌های مختلف در مسیر راهپیمایی و استقرار نیرو‌های آتش نشانی سرکشی می‌کنند و تأمین ایمنی شهروندان را به صورت همه جانبه بر عهده دارند.

ملکی از شهروندان خواست که همانند همیشه با آتش نشانان و گروه‌های امدادی همکاری لازم را داشته باشند و در صورت بروز هر حادثه‌ای خونسردی خود را حفظ کنند و از محل حادثه فاصله بگیرند و در صورت بروز هر حادثه‌ای در اسرع وقت با سامانه ۱۲۵ تماس گیرند و یا نیرو‌های آتش نشانی مستقر در مسیر راهپیمایی را از حادثه با خبر کنند.

وی در پایان گفت: جامعه آتش نشانی نیز به منظور اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، همپا و همراه با صفوف به هم فشرده مردم تهران در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار