زنگ خطر برای تیم های لیگ برتری فوتبال به صدا در آمد؛

23 بازیکن دوران آماده سازی پیش فصل را از دست می دهند

اردوهای آماده سازی تیم ملی فوتبال امید سبب می شود 23 بازیکن لیگ برتری نتوانند در دوران آماده سازی پیش از شروع این رقابت ها شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران صبح امروز(چهارشنبه) اسامی 26 بازیکن را برای برگزاری نخستین اردوی آماده سازی این تیم پیش از حضور در مسابقات مقدماتی زیر 23 سال آسیا اعلام کرد.

ایران برای صعود به مرحله نهایی این رقابت ها از 28 تیر باید در قرقیزستان به مصاف عمان و تیم میزبان برود. این درحالیست که هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از 5 مرداد آغاز می شود.

نگاهی به زمان مراحل آماده سازی تیم امید و همچنین تاریخ برگزاری رقابت های گروه اول مقدماتی زیر 23 سال آسیا ثابت می کند که تیم های لیگ برتری در دوران آماده سازی پیش از شروع لیگ هفدهم باید قید استفاده از برخی از کلیدی ترین نفرات خود را بزنند.

در فهرست اسامی دعوت شده به اردوی تیم امید، تنها علی شهسواری پور، نیما میرزازاد و ابوالفضل رزاق پور جزء بازیکنانی هستند که در لیگ دسته اول به میدان می روند اما 23 بازیکن باید از بین حضور در تمرینات تیم امید و تیم های باشگاهی، یک گزینه را انتخاب کنند.

با این وجود باید به انتظار نشست و دید که آیا مشکلاتی که در راه آماده سازی تیم جوانان برای جام جهانی به وجود آمد و بسیاری از سرمربیان لیگ برتری از در اختیار گذاشتن بازیکنان خود به کادرفنی آن تیم طفره رفتند، در تیم امید هم تکرار می شود یا خیر؟

به نظر می رسد برگزاری نشست تعاملی بین امیرحسین پیروانی و سرمربیان لیگ برتری می تواند گره کور این موضوع را باز کند. درصورتی که تعامل سازنده ای بین تیم امید و تیم های لیگ برتری شکل نگیرد، بار دیگر باید شاهد تکرار ناهماهنگی ها باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار