آخرین اخبار نقل و انتقالات اروپا؛

از پیشنهاد چلسی به لواندوفسکی تا تکذیب بازگشت رونالدو به منچستر یونایتد

فصل نقل و انتقالات فوتبال اروپا به روزهای داغ خود نزدیک می شود و اخبار و گمانه زنی ها درباره بازیکنان بزرگ قاره سبز همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در این گزارش مهمترین اخبار و گمانه زنی های مربوط به نقل و انتقالات لیگ های معتبر قاره اروپا را مرور می کنیم.

میرر

چلسی برای خرید روبرت لواندوفسکی ستاره 28 ساله بایرن مونیخ دست به کار شده است تا او را جایگزین دیگو کاستا کند.

علاوه بر این، قهرمان لیگ برتر، مذاکراتی با اتلتیکو مادرید بر سر انتقال 50 میلیون پوندی دیگو کاستا ،مهاجم اسپانیایی خود،به این تیم آغاز کرده است هرچند محرومیت اتلتیکو از نقل و انتقال بازیکنان به این معنی است که این مهاجم تا سال 2018 نمی تواند برای آنها بازی کند.

لیورپول سه سال پس از امتناع از پرداخت 10 میلیون پوند به بازل جهت خرید محمد صلاح ،حالا برای خرید این بازیکن از رم تا پایان هفته مبلغ 39 میلیون پوند به او پرداخت خواهد کرد.قرار است صلاح پیراهن شماره 9 را بر تن کند.

روملو لوکاکو مهاجم ملی پوش اورتون به چلسی نزدیک شده است،هرچند که آبی های لندن برای جذب او همچنان با منچستر یونایتد و بایرن مونیخ رقابت می کنند.
مدیر برنامه های این بازیکن بلژیکی با تعدادی از باشگاه ها از جمله منچستر یونایتد و بایرن مونیخ صحبت است. اورتون ظاهرا 90 میلیون پوند برای لوکاکو می خواهد.

با توجه به این که دنی آلوز مدافع برزیلی یوونتوس مورد توجه منچستر سیتی و چلسی قرار گرفته این باشگاه ایتالیایی هکتور بیرین از آرسنال ومتئو دارمیان از منچستر یونایتد را به عنوان جایگزین های احتمالی او در نظر گرفته است.

سوانسی هم آماده ورود به رقابت برای خرید ایهیناچو مهاجم 20 میلیون پوندی منچستر سیتی است.

پوچتينو، سرمربی تاتنهام، خواهان به خدمت گرفتن ماريو دياز مهاجم رئال مادريد است.

اکسپرس

خوزه مورینیو بازگشت رونالدو به منچستر یونایتد در تابستان امسال را رد کرد و به جای آن بر روی خرید آلوارو موراتا، دیگر بازیکن رئال مادرید تمرکز کرده است.

مارکا:

آرسنال در حال آماده سازی پیشنهادی 30 میلیون یورویی برای آردا توران، هافبک بارسلونا است.

طبق نوشته دون بالون، رئال مادرید قصد دارد تابستان امسال برای خرید الکسیس سانچز مهاجم شیلیایی آرسنال به عنوان جایگزین احتمالی کریستیانو رونالدو، اقدام کند.

سان
وست بروم، استون ویلا و دربی کانتی به دنبال جذب جو لدلی هافبک سابق کریستال پالاس هستند.
آرسنال پیشنهاد 4 میلیون پوندی یوونتوس برای ووچک شزنی رد کرده است؛ آنها برای این دروازه بان که به طور قرضی در رم بازی می کند، 13 میلیون پوند می خواهند.

ساوتهمپتون آماده است تا مائوریسیو پیگرینو ،مربی فصل قبل آلاوس،را به عنوان سرمربی خود انتخاب کند - تا زمانی که قول بدهد از آنها به عنوان سکوی پرتاب استفاده نکند.
سوانسی سعی دارد مارتین اسکرت، مدافع سابق لیورپول را به لیگ برتر بازگرداند.

دیلی استار

دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام به منچسترسیتی گفته است برای خرید کایل واکر باید 45 میلیون پوند بپردازد.

دیلی تلگراف

آرسنال جهت تمدید قرارداد آرون رمزی، هافبک ولزی خود، مذاکره با این بازیکن را آغاز کرده است.دستمزد هفتگی این بازیکن به 100 هزار پوند افزایش خواهد یافت تا یکی از گران ترین بازیکنان توپچی ها شود.

جان تری به طور جدی به بازی در خارج از انگلیس فکر می کند ، اگرچه استون ویلا همچنان علاقمند به جذب او است.

تایمز

با انتقال محمد صلاح بازیکن مصری رم به لیورپول، چلسی مبلغ 2.7 میلیون پوند از این تیم ایتالیایی دریافت می کند، این بندی است که در قرارداد انتقال صلاح از چلسی به رم گنجانده شده بود.

 روزنامه گاردین

با ابراز علاقه منچستر سیتی به دنی آلوز مدافع راست یوونتوس، این مدافع برزیلی به سران یووه گفته است که می خواهد این تیم را ترک کند.

ایندیپندنت

آرسنال به بارسلونا گفته است که هکتور بیرین مدافع اسپانیایی اش فروشی نیست و انتظار می رود که او در ورزشگاه امارات بماند.
لوریس کرایوس، دروازه بان لیورپول به یورگن کلوپ سرمربی این تیم گفته است که می خواهد در آنفیلد بماند و برای پوشیدن پیراهن شماره یک مبارزه کند.

دیلی میل

آرسنال تصور می کند کیلیان امباپه ستاره موناکو به رئال مادرید خواهد پیوست به همین دلیل آنها تلاش خود را برای خرید الکساندر لاکازت مهاجم لیون متمرکز کرده اند.

با وجود تمایل چلسی به جذب دنی آلوز، مدافع یوونتوس، او بر سر امضای قراردادی دو ساله با منچسترسیتی به توافق رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار