اردبیل؛

سفر بیش از 100 هزار گردشگر به خلخال

جانشین فرماندار خلخال گفت: در سه ماه اول امسال بیش از 100 هزار گردشگر ، مسافر و میهمان داخلی و خارجی به این شهرستان سفر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد قنبری در جلسه ستاد تسهیلات سفر خلخال افزود: با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید فطر و آغاز تعطیلات تابستانی افزایش چند برابری میزان ورودی گردشگران به خلخال نسبت به سه ماه اول سال انتظار می رود.

وی با تاکید بر لزوم آمادگی کامل مسوولان عضو ستاد تسهیلات سفر خلخال برای پذیرایی و اسکان مسافران روزهای تعطیل هفته آینده گفت: امکانات موجود شهرستان برای رفاه حال گردشگران در تعطیلات در پیش روی عید فطر بکار گرفته خواهد شد.

جانشین فرماندار خلخال اظهار کرد: برای رفاه حال گردشگران خلخال ساعات پخت نانوایان مسیر گردشگران به ویژه نانوایان واقع در خیابان اصلی شهر افزایش یافته و تعدادی از این نانوایان در تعطیلات عید فطر بصورت شبانه روزی فعالیت خواهند کرد.

قنبری افزود: علاوه بر فعالیت شبانه روزی نانوایان واقع در مرکز شهر اقدامات لازم برای فعالیت کشتارگاه برای تامین گوشت قرمز مورد نیاز گردشگران خلخال انجام شده و تجربه تلخ کمبود گوشت قرمز ، گوشت مرغ و نان 2 سال پیش خلخال در تعطیلات عید فطر امسال تکرار نخواهد شد.

وی با دعوت از ماموران راهور خلخال برای برخورد مهربانانه با گردشگران خلخال اظهار کرد: برخورد ارشادی به جای نوشتن جریمه برای میهمانان و گردشگران این شهرستان در دستور کار اداره راهور خلخال قرار گرفته و انتظار می رود در کنار انجام اقدامات مسوولان اجرایی برای رفاه حال مسافران اصناف و کسبه خلخال نیز با رعایت انصاف و حال گردشگران زمینه ترک این شهرستان با خاطره ای خوش را برای گردشگران را فراهم کنند.

 

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار