رفیعی: جدایی ام از پرسپولیس قطعی شد/ شماره 7 پرسپولیس با نام پروین عجین شده است

هافبک فصل گذشته تیم پرسپولیس گفت: جدایی ام از پرسپولیس قطعی است اما امیدوارم روزی به این تیم بازگردم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،؛ سروش رفیعی بعد از ترک باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من برای خداحافظی به باشگاه پرسپولیس نیامدم بلکه برای تشکر و قدرانی از زحمات طاهری به باشگاه آمدم اما متاسفانه موفق به دیدار طاهری نشدم. همچنین یکسری از کارهای اداری ام را انجام دادم.

وی در ادامه عنوان کرد: من خودم را پرسپولیسی می‌دانم و عاشق این تیم بوده و خواهم بود. درست است که از پرسپولیس جدا شده‌ام اما امیدوارم هرچه زودتر قسمت شود و من دوباره روزی به این تیم برگردم. باید ببینیم در آینده چه پیش خواهد آمد.

* مسئولان قطری پس از ماه رمضان قراردادم را نهایی می کنند

رفیعی درباره اینکه باشگاه الخور قطر هنوز حضورش را در این تیم تایید نکرده است، بیان کرد: جدایی‌ام از پرسپولیس قطعی شده و چون در حال حاضر ماه مبارک رمضان است و عید سعید فطر هم در پیش است در قطر باشگاه‌ها به احترام این ماه فعالیت خاصی نمی‌کنند و شاید گذاشتند بعد از ماه رمضان به طور رسمی از من به عنوان بازیکن جدیدشان نام ببرند. آنچه مسلم است قراردادم را با این باشگاه امضا کردم.

رفیعی: جدایی ام از پرسپولیس قطعی شد/ شماره 7 پرسپولیس با نام پروین عجین شده است

هافبک فصل گذشته پرسپولیس درباره احتمال حضورش در لیست تیم ملی تصریح کرد: سرمربی تیم ملی تصمیم می‌گیرد چه بازیکنی به تیم ملی دعوت شود اکنون می‌خواهد این بازیکن عضو الخور باشد یا پرسپولیس یا بایرن‌مونیخ؛ نظر، نظر مربی است. من به اردوهای اخیر تیم ملی دعوت نشده‌ام اما تلاشم این است که با ارائه بهترین عملکرد دوباره به تیم ملی دعوت شوم و امیدوارم که این اتفاق رخ دهد.

رفیعی اظهار کرد: من از مدت‌ها قبل به برانکو گفته بودم که می‌روم، از همان روز اول سعی کردم در کارهای صداقت داشته باشم به این خاطر به برانکو گفتم برای فصل بعد در پرسپولیس نخواهم ماند هرچند صحبت‌های زیادی در رسانه‌ها مطرح شد. من اگر کم مصاحبه می‌کنم به خاطر این است که با تمام احترامی که برای شما خبرنگاران قائلم و واقعا دوستتان دارم متاسفانه برخی دوستان خبرنگار صحبت‌های مرا آن طور که باید می‌نویسند اما جوری که خودشان دوست دارند انعکاس می‌دهند و این مسئله باعث می‌شود که برداشت‌های مختلفی از حرف‌های من شود.

رفیعی درباره اظهارات ترکاشوند مبنی بر بازگشت وی به پرسپولیس بیان کرد: برخی از سایت های ورزشی مطالبی می نویسند که سو برداشت از اظهارات آنها صورت می گیرد. ترکاشوند بیان کرد قرار است به باشگاه پرسپولیس بروم تا مرا برای ماندن راضی کند اما من به باشگاه الخور پیوستم و نمی توانم دوباره به پرسپولیس بازگردم.

* شماره 7 پرسپولیس با نام پروین عجین شده است

وی درباره اینکه دوست دارد چه کسی پیراهن شماره 7 را بپوشد، تصریح کرد: در جایگاهی نیستم که در این باره صحبت کنم اما به نظرم علی پروین باعث شد که شماره 7 اهمیت پیدا کند و این شماره با نام پروین عجین شده است. شماره 7 با نام پروین به شکل دیگری می بینیم و بکام و رونالدو هم شماره 7 را پوشیدند. بازیکنان می آیند و می روند اما تا آخر فوتبال شماره 7 به اسم پروین است. خیلی خوشحالم که پروین اجازه پوشیدن شماره 7 را به من داد و عشق و علاقه خاصی به پروین دارم.

* حضور در اروپا در این مقطع به نفع من نبود

 رفیعی درباره اینکه گفته می شود سطح لیگ قطردر قیاس با لیگ ما از کیفیت پایینی برخوردار است، بیان کرد: به طور حتم هر بازیکنی براساس شرایط موجود دوست دارد پیشرفت کند و در موقعیت بهتری قرار بگیرد. من هم از این امر مستثنا نیستم و دوستم دارم که به جایگاه بالاتری در فوتبال برسم. اولین هدفم حضور در اروپا است اما شرایط اروپا به شکلی است که در این مقطع نمی توانست به من کمک کند و تصمیم گرفتم به قطر بپیوندم. همچنین در ابتدای فصل بهترین تصمیم گرفتم و به پرسپولیس پیوستم و همراه با این تیم قهرمان شدم. تجربه خوبی با پرسپولیس داشتم و حضور در پرسپولیس حس خوبی بود و مردم در مدت حضورم در پرسپولیس به من لطف داشتند.

رفیعی در مورد اینکه به نظر می‌رسد از برخی اقدامات ناراحت هستی که اینگونه صحبت می‌کنی، تصریح کرد: ناراحتی من به این دلیل است که زود از پرسپولیس جدا می‌شوم. به نظر همه دوستان احترام می‌گذارم و به نظر همه احترام می‌گذارم اما هر کسی نظری دارد. هواداران در ایران احساسی تصمیم می‌گیرند. وقتی شما خوب کار کنید و از نظر رفتاری به همه احترام بگذارید به هر حال این ناراحتی‌ها پیش می‌آید. من از نظر فوتبالی ایرادات بسیار زیادی دارم اما سعی کردم از نظر رفتاری و شخصیتی به گونه‌ای باشم که به کسی بی‌احترامی نکنم و از خودم خاطره خوب به جا بگذارم. نه 6 ماه بلکه شما اگر 6 سال هم در پرسپولیس باشی و بخواهی از این باشگاه جدا شوی یکسری موافق و یکسری مخالف داری. من به نظر همه احترام می‌گذارم و امیدوارم نماینده خوبی برای پرسپولیس و فوتبال ایران در قطر باشم. من از تیم قهرمان ایران به قطر آمدم و در قطر هم همه می‌دانند که پرسپولیس چه باشگاه بزرگی است. می‌خواهم به همه ثابت کنم که نماینده خوبی خواهم بود و می‌خواهم یک تجربه جدید به دست بیاورم.

* برای پیوستن به الخور با پژمان منتظری مشورت کردم

 بازیکن سابق تیم پرسپولیس در مورد اینکه با بازیکنان ایرانی شاغل در قطر برای گرفتن چنین تصمیم مشورت کرده‌ای، افزود: با مجتبی جباری نه اما با پژمان منتظری یکی دو بار صحبت کردم البته دوستانی در قطر دارم که با آنها هم مشورت‌هایی انجام دادم. در نهایت اما تصمیمم را خودم گرفتم و دوست داشتم در این شرایط فوتبالم را خارج از ایران ادامه دهم.

وی درباره اینکه آیا دلش برای پرسپولیس تنگ خواهد شد، خاطر نشان کرد: دلم برای پرسپولیس و هوادارانش تنگ می‌شود. نام پرسپولیس از هر چیزی بزرگتر است. بازیکنان زیادی آمده و رفته‌اند اما نام پرسپولیس می‌ماند. برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و بازیکنان و مربیان بدانند که هر روز برایشان انرژی مثبت می‌فرستم و برای آنها دعا خواهم کرد. امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که بتوانم دوباره به پرسپولیس برگردم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۵۲ ۰۱ تير ۱۳۹۶
موفق باشی پسر بااخلاق
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۲۱ ۰۱ تير ۱۳۹۶
به نظرم مطالب خوبی گفت ..من تراکتوری هستم از وقتی از تیم جدا شد ناراحت شدم ولی بعد فکر کردم اگر کسی بخواد خودش رو بکشه بالا باید ریسک های بزرگ تر کنه !! سروش بنظرم 2 هدف اصولی رو داره دنبال میکنه !!!یک تامین مالی خودش بعد رفتن به تیم های اروپایی ... خیلی تو ایران احساساتی تصمیم میگیرن ولی سروش به تصمیمات احساسی غلبه کرده !! ان شاء الله که موفق باشه و تو این تیم های عربی افت نکنه ...
Iran (Islamic Republic of)
یه پرسپولیسی
۲۲:۰۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
حاضری برای عربا بازی کنی فقط بخاطر پول کجاست او تعصب ها اون بازیکنا
الکی نگو من پرسپولیس رو دوست دارم
Iran (Islamic Republic of)
نیکی
۱۷:۳۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
کی /؟؟؟؟حتما وقتی 30 سالت شد ..االان که بازیت خوبه رفتی واسه عربا بازی کنی بعدشم دیگه بدرد پرسپولیس نخواهی خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
عیب نداره فرناز مجیدی رفت این کار رو کد بعد برگشتنش به کیسه همه دست بوسش شدن این کار ها تو کیسه زیاد رواج داره مثل جباری منتظری مجیدی ..... ولی تو پرسپولیس این اولین پدیده هست که یا دلش قرمز نیست یا هدفش یه چیز دیگه است
آخرین اخبار