درخواست سناتور آمریکایی برای تصویب هرچه سریعتر تحریم‌ها علیه ایران و روسیه در کنگره

سناتور «بن کاردین» در چارچوب رویکرد خصمانه واشنگتن علیه تهران و مسکو، از مجلس نمایندگان آمریکا خواست فورا طرح تحریم ایران و روسیه را تصویب کند.

درخواست سناتور آمریکایی برای تصویب هرچه سریعتر تحریم‌ها علیه ایران و روسیه در کنگرهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی سنای آمریکا در گزارشی نوشت: بن کاردین، سناتور دموکرات، از مجلس نمایندگان آمریکا خواست فورا طرح تحریم ایران و روسیه را بررسی و تصویب کند.

در این گزارش آمده است: سناتور دموکرات بن کاردین از مریلند و عضو کمیته روابط خارجی سنای آمریکا، روز سه‌شنبه در خصوص گزارش‌هایی درباره اینکه مجلس نمایندگان آمریکا در حال به تأخیر انداختن روند بررسی و تصویب لایحه دو حزبی اعمال تحریم‌هایی علیه ایران و روسیه است،‌ بیانیه‌ای را منتشر کرد. سنای آمریکا هفته گذشته این لایحه را با 98 رأی موافق در مقابل 2 رأی مخالف تصویب کرد.

در بیانیه کاردین آمده با مطرح کردن ادعاهای پوچ آمده است: «اراده قاطع دو حزبی در سنا برای اعمال تحریم‌های شدید علیه روسیه باید در مجلس نمایندگان آمریکا نیز پیگیری شود. من عمیقا نگرانم که مقامات مجلس نمایندگان آمریکا در حال بررسی یک مانور پارلمانی باشند که سبب ایجاد تأخیر یا توقف پیشبرد این لایحه در صحن برای رأی‌گیری شود. روسیه باید به سبب فعالیت‌های بی‌ثبات کننده‌اش در آمریکا، اوکراین، سوریه و سراسر جهان پاسخ‌گو باشد. این لایحه این کار را انجام می‌دهد و اکنون زمان اقدام مجلس نمایندگان است، نه به راه انداختن بازی‌های سیاسی که مانع از اقدام جامع و فراگیر در این باره می‌شود.»

 

تناقض لایحه تحریمی سنا علیه ایران، با قانون اساسی آمریکا

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mohammadi
۰۱:۴۶ ۰۱ تير ۱۳۹۶
چه داری که میخواهید بهمون ندید
آخرین اخبار