داستان حواله های خودرو و بازیکن استقلال

اننتقال داریوش شجاعیان به استقلال از جمله انتقال هایی بود که در لیگ برتر سر وصدای زیادی بر پا کرد.

به گزارش خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتقال پر بحث داریوش رضائیان با رقم نجومی به استقلال تهران و شک و شبهه در مورد نحوه پرداخت پول رضایت نامه به باشگاه سابق و دریافتی خود بازیکن، هوشنگ نصيرزاده مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد در گفتگو با خبرنگار ما درباره وضعيت مالى انتقال شجاعيان به استقلال اظهار داشت: انتقال شجاعيان با یک پیش پرداخت نقدی و ٣ فقره حواله بانکی، به استقلال صورت گرفت كه در نهايت از مديران اين تيم درخواست كرديم اين حواله ها به چک تبديل شود تا بار حقوقى آن بيشتر شود.

وى درباره اينكه گفته مى شود اين حواله همانند حواله خودرو، سكه و ديگر حواله ها است، گفت: برخى افراد فكر مى كنند حواله هايى كه ما از استقلالى ها دريافت كرديم از نوع حواله خودرو و غيره است چرا كه اصلا به مسائل آشنايى ندارند. در همين راستا از مديران استقلال درخواست كرديم تا باقى مانده پرداخت انتقال اين بازيكن به صورت حواله نباشد و در قالب چک باشد.

نصیرزاده افزود: برخی از موسسات مالی  و اعتباری از جمله حامی مالی 2 باشگاه پایتخت شیوه پرداختی متفاوت دارند. یکی به صورت چک است که دارای بار حقوقی است و دیگری کاملا از نظر شکل و شمایل شبیه چک است اما در آن نوشته شده به موجب این حواله.

مدير عامل گسترش فولاد در پايان درباره اينكه آيا استقلال را به فسخ قرارداد تهديد كرده اند يا خير افزود: هيچ گونه تهديدى در كار نبوده و نيست، ما ارتباط بسيار خوبى با مجموعه و مديران استقلال داريم و مشكلى در اين زمينه وجود ندارد بلكه در يک فرصت مناسب از مديران اين مجموعه خواستیم تا نسبت به حواله ها اقدام كنند. البته هنوز شجاعیان روی کاغذ بازیکن ماست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۱ تير ۱۳۹۶
ابیته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۶ ۰۱ تير ۱۳۹۶
استقلال سرور پرسپولیسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۱ تير ۱۳۹۶
با نظرت موافقم زیییااااااااد
Iran (Islamic Republic of)
سروش
۰۱:۲۲ ۰۱ تير ۱۳۹۶
ای بابا فوتبال ما پر از مدیران بی کفایت مثل همین نصیر زاده ست
تا داور بود ملقب بود به داور رنگی
الانم که مدیر شده خوش خدمتی میکنه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
در این معامله چقدر گیرت اومد خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
بله درسته شما مشکلی با استقلال نداری،همشهری، چون ذاتٱ استقلالی هستی.من خوزستانیم.شما همیشه وفاداریتان به استقلال ثابت کردی...