کرمانشاه؛

تمدید مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه از تمدید مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه از تمدید مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش مکتوب تا ۱۰ تیر و بخش آنلاین تا ۲۰ تیر ماه خبر داد.

معصوم حسنی خونسار امروز چهارشنبه از تمدید مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش مکتوب تا ۱۰ تیر و بخش آنلاین تا ۲۰ تیر ماه خبر داد.

خونسار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم استانی های عزیز  اعلام کرد: بر اساس اعلام دبیرخانه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی مهلت شرکت در این جشنواره تمدید شد. به‌این‌ترتیب دهم تیرماه، آخرین مهلت ارسال آثار در بخش مکتوب و بیستم تیرماه آخرین مهلت شرکت در بخش الکترونیک اعلام شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با اشاره به استقبال خوب مردم استان از جشنواره کتابخوانی رضوی خاطر نشان کرد:  تا کنون در بخش آنلاین مسابقه حدود ۲۰۰۰ نفر از استان کرمانشاه  در مسابقه شرکت کرده اند و امیدواریم که این مشارکت تا پایان جشنواره دو برابر شود.

وی همچنین گفت: در بخش مکتوب به علت اینکه پاسخنامه ها در کتابخانه ها ابتدا جمع آوری خواهد شد و سپس به استان فرستاده خواهد شد، لذا در حال حاضر آمار دقیقی از مشارکت کتبی در دست نیست اما امیدواریم در بخش مکتوب نیز مشارکت مطلوب باشد. 

شایان ذکر است، هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با هدف گسترش فرهنگ رضوی و ترویج مطالعه با موضوع فرهنگ غنی اسلامی و سیره ائمه معصوم (علیهم‌السلام) و به مناسبت ایام بابرکت دهه کرامت در سراسر کشور حال برگزاریست. 

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار