پروین: بیکار نیستم که دنبال رضایتنامه طارمی باشم/ از نمایش پیشکسوتان استقلال لذت بردم

اسطوره باشگاه پرسپولیس گفت: مهدی طارمی برای دریافت رضایت نامه اش صحبتی با من نکرده و من هم بیکار نیستم که دنبال چنین کاری بروم.

علی پروین در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد اینکه آیا مهدی طارمی از وی درخواست کرده که در مذاکره با مسئولان باشگاه پرسپولیس رضایتنامه اش را برای حضور در فوتبال اروپا اخذ کند یا خیر، تصریح کرد: بیکار نیستم که دنبال گرفتن رضایتنامه طارمی از پرسپولیس باشم. طارمی از من چنین درخواستی نداشته و بعید است چنین موضوعی را مطرح کند.

وی درباره تماشای مسابقات مرحله نیمه نهایی جام ستارگان اظهار داشت: پژمان جمشیدی هر سال برای تماشای این مسابقات از من دعوت می کند و با کمال میل جام ستارگان را از نزدیک می بینم. تفاوتی هم ندارد که بازی استقلال را در این جام ببینم یا پرسپولیس. همین که دوستان و شاگردان قدیمی ام را می بینم، خوشحال کننده است.

پروین افزود: برایم جالب است که پیشکوستان استقلال مانند دوران جوانی خود، با غیرت برای کسب پیروزی تلاش می کنند. از نمایش آن ها مقابل تیم هنرمندان لذت بردم.

اسطوره فوتبال ایران درپایان درباره راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: ورزشکاران هم مانند تمام مردم ایران وظیفه دارند در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و از این راه حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار