زنجان؛

کشف ۴۰ کیلو گرم در تریاک در زنجان

فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در یک عملیات پلیسی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سردار  علی آزادی فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعالیت یک باند در امر تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد این باندکه به صورت عمده در تهیه و قاچاق مواد مخدر فعالیت دارند.
فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند این متهمان قصد دارند مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از استان‌های جنوبی به وسیله چند دستگاه خودرو به زنجان منتقل و توزیع کند.
سردار آزادی با اشاره به اینکه عملیات دستگیری این متهمان آغاز و با تشکیل ۵ تیم از پلیس مواد مخدر مرکز استان و مواد مخدر شهرستان‌های ایجرود و سلطانیه به اجرا درآمد خاطر نشان کرد:، مأموران موفق شدند متهمان را با سه دستگاه خودرو (زانتیا، پژو ۲۰۶ و پراید) در محور زنجان - قزوین شناسایی و متوقف کنند.
وی با تاکید بر اینکه ماموران در بازرسی دقیق از خودرو متهمان ۴۰ کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک که در خودرو پژو ۲۰۶ جاسازی شده بود کشف کردند، گفت: این متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.