آصفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

توان موشکی ایران قدرت مقابله با کسانی است که ترور و جنایت را ابزار روزمره‌شان کرده‌اند

سخنگوی اسبق وزارت خارجه گفت: توانمندی موشکی ایران در خدمت منافع ملی و برای مقابله با گروههایی است که جنایت و ترور ابزار کار روزمره آنهاست

آصفی 2حمیدرضا آصفی سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست‌ها بر این واقعیت تاکید کرد که دوره بزن و درو تمام شده است، اظهارداشت: این عمل به جنایتکاران تروریست فهماند که کسی نمی‌تواند بیاید تهران مردم بی‌گناه و شهروندان عادی را ترور کند و متواری شود!

سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه افزود: حمله موشکی نشان داد دست‌های جمهوری اسلامی ایران بسیار توانمند است و مخالفین و تروریست‌هایی که درصدد تعرض به منافع کشور باشند را به دست عدالت و قانون می‌سپرد.

پیام حمله موشکی برای تروریست‌ها

وی با بیان اینکه حمله موشکی پیامی هم برای حامیان تروریست‌ها داشت که به این گروه‌های جنایت‌کار که در دنیا بی‌آبرو هستند، دلبسته نباشند، عنوان کرد:  این حمله، سیلی لازمی بود که تروریست‌ها همین ابتدا آن را دریافت کردند تا متوجه شوند با جمهوری اسلامی ایران نمی‌توان این شوخی‌ها را کرد.

سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: حمله موشکی به سوریه نشانه اقتدار، صلابت و قدرت جمهوری اسلامی ایران و پاسخی برای آمریکا بود که خیلی اصرار دارد موضوع دفاعی و موشکهای ایران تحت کنترل باشد.

توانمندی موشکی ایران در خدمت منافع ملی

آصفی با تاکید بر اینکه کاملا روشن شد توانمندی موشکی ایران در خدمت منافع ملی و برای مقابله با گروههایی است که جنایت و ترور ابزار کار روزمره آنهاست، خاطرنشان کرد: به نظرم این حمله پاسخ کاملا واضحی به آنها بود که ما چرا توان موشکی‌مان را تا آن جایی که لازم می‌دانیم افزایش می‌دهیم تا در مواقع مختلفی مانند آنچه که دیده شد، بتوانیم ار آن نهایت استفاده را به نفع تمامیت ارضی، منافع ملی و تامین امنیت مردم کشورمان به کار ببریم.

انتهای پیام/ 

توان موشکی‌مان را تا جایی که لازم بدانیم افزایش می‌دهیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار