ایازی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

راهپیمایی روز «قدس» فریاد آزادی خواهی فلسطین اشغالی است

معاون اجتماعی وزارت بهداشت گفت: ملت ایران در آخرین جمعه ماه رمضان در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند تا سرزمین فلسطین به صاحبان اصلی آن بازگردانده شود.

روز قدس

محمد هادی ایازی معان اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: از روزی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، یکی از آرمان های ملت ایران آزادسازی فلسطین اشغالی بود و مردم به این موضوع پایبند بودند تا در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

وی ادامه داد: ملت شریف ایران با زبان روزه در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند تا این صدا را به گوش جهانیان برسانند که سرزمین فلسطین باید به صاحبان اصلی آن بازگردانده شود.

معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: این روز تجلی اراده ملت های مسلمان در برابر صهیونیسم متجاوز، یادگار رهبر فقید انقلاب، اتحاد مردم و نماد ظلم ستیزی و عدالت خواهی اسلام عزیز ما است.

ایازی اظهار کرد: مردم مقید هستند تا حضوری پررنگ در راهپیمایی روز قدس داشته باشند، من تردیدی ندارم که امسال نیز راهپیمایی روز قدس باشکوه تر از هر سال برگزار می شود.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط منطقه خاورمیانه و همگرایی برخی حکما با حکمای غاصب رژیم صهیونیستی به طور قطع مردم امسال حضور پررنگ تری در راهپیمایی امسال خواهند داشت.

معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باتوجه به اتفاقاتی که در خاورمیانه رخ داده، راهپیمایی روز قدس امسال از حساسیت بیشتری برخوردار است و ما و همه همکاران و دست اندکاران حوزه سلامت در این روز شرکت می کنیم تا اتحاد و عزم ملی خود در برابر جهانیان را به نمایش بگذاریم.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار